Trendy i wyzwania w sprzedaży, na rynku SMB
Jesteś kierownikiem sprzedaży poszukującym możliwości zwiększenia efektywności swojego zespołu?
Czy może dyrektorem sprzedaży rozważającym, jak nowoczesne aplikacje CRM oraz BI wpływają na innowacyjność i konkurencyjność przy tworzeniu strategii sprzedażowej?
A może na co dzień pracujesz z Klientami i zastanawiasz się, jak aplikacje biznesowe mogą usprawnić Twoją codzienną pracę?
Jeśli odpowiedź, na którekolwiek z tych pytań brzmi tak – te warsztaty są dla Ciebie.
Podczas spotkania:
- Omówimy wyniki unikatowego badania Computerworld o trendach w sprzedaży, czyli jak być konkurencyjnym w tych niełatwych czasach.
- Poruszymy istotny temat filozofii wykorzystania CRM, jako podstawy do budowy przewagi konkurencyjnej, obniżania kosztów oraz zwiększania sprzedaży.
- Pokażemy na przykładzie demo na żywo, aplikacji biznesowych, jak poradzić sobie z kluczowymi wyzwaniami stojącymi obecnie przed firmami z sektora SMB:
- Wielokanałowa digitalizacja komunikacji – w dobie post COVID nasi Klienci nie chcą się już spotykać, jak w związku z tym do nich dotrzeć? Na pomoc przychodzą Chatboty, Teamsy oraz natywne połączenie z aplikacjami Dynamics 365 oraz Microsoft 365.
- SMarketing – połączenie sił sprzedaży i marketingu.
- O Kliencie wewnątrz organizacji – na żywo, czyli praca z innymi działami, w czasie rzeczywistym, kluczem do efektywnego reagowania na oczekiwania Klientów.
- Robotyzacja – wsparcie handlowców dzięki automatyzacjom, czyli jak robić więcej, w tym samym czasie.
Zarejestruj się na wydarzenie
(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)