Webinar: Droga do chmury ERP - Migracja z Dynamics NAV do Dynamics 365 Business Central
Korzystasz w swojej organizacji z Dynamics NAVISION, Dynamics NAV lub Dynamics 365 Business Central on-premises?
Jeśli tak – to rok 2023 będzie dla Ciebie rokiem dużych zmian!
Zgodnie z polityką zarządzania cyklem życia produktów Microsoft ostatnie wersje systemów Dynamics NAVISION/NAV/Business Central z kilkuletnimi okresami wsparcia, tracą je w 2023 roku.
Dodatkowo polski lokalizator dostosował swoje terminy wsparcia do terminów wsparcia Microsoft.
Co to oznacza?
Oznacza to, że każdy kto nie korzysta z najnowszych wersji Dynamics 365 Business Central Cloud – powinien szybko się do nich zmigrować, aby korzystać z rozwiązania w pełni bezpiecznego oraz ze stałym dostępem do aktualizacji takich jak JPK czy KSeF.
Nie korzystasz jeszcze z ERPa ze stajni Microsoft? Ten Webinar również jest dla Ciebie, ponieważ omówimy i pokażemy na żywo możliwości Dynamics 365 Business Central, które pozostawiają konkurencję – daleko w tyle.
Podczas Webinaru opowiemy o tym dlaczego:
- Rok 2023 jest przełomowy dla Klientów Dynamics NAVISION/NAV/BC on-premises
- Jak wygląda proces migracji do najnowszych wersji Dynamics 365 Business Central Cloud
- Z czym wiążę się migracja
- Nowy interfejs – więcej możliwości personalizacji i modelów dostępowych
- Praca w chmurze – brak kosztów środowiska on-premises oraz najlepszy model zabezpieczeń
- Automatyczne aktualizacje, czyli stale najnowsza wersja
- Dostęp do dziesiątek gotowych rozwiązań, partnerów z całego świata
- Subskrypcyjny model licencjonowania
- Możliwość współpracy z pełnym ekosystemem
- Pokażemy na żywo najważniejsze funkcjonalności nowej wersji Dynamics 365 Business Central Cloud!
🚀 Aktualizacja obecnych rozwiązań Dynamics NAVISION/NAV/Business Central do rozwiązań Cloud (SaaS) pozwala Klientom zaoszczędzić czas i środki, które może przeznaczyć na inne obszary w ramach prowadzonych przez siebie działalności.
🚀 To co charakteryzuje rozwiązania chmurowe to przede wszystkim centralizacja działania infrastruktury na której uruchamiane są poszczególne rozwiązania biznesowe, jak Business Central.
🚀 W praktyce oznacza to, że w momencie pojawienia się dostosowań spełniających nowe wymogi prawne (takich jak JPK czy KSeF) są one wgrywane bez konieczności udziału programistów, co przyśpiesza ich implementacje i redukcje kosztów wyceny samej usługi aktualizacyjnej.
🚀 Kolejnym elementem, który wysoko jest doceniany przy rozwiązaniach chmurowych jest dostępność rozwiązania – z każdego miejsca, o każdym czasie o ile dostęp do Internetu jest zapewniony.
🚀 Dostępność usług na poziomie SLA 99,9% i nowy, hybrydowy sposób naszej pracy powoduje, że taki rodzaj usług, gdzie w jednej zakładce przeglądarki internetowej posiadamy swoją pocztę, a w drugiej system finansowo-księgowy, w sposób znaczący i efektywny zwiększa naszą codzienną operacyjność w pracy.
Zarejestruj się na wydarzenie
📅 DATA: 28.02.2023
⌚️ GODZINA: 10:00 – 13.00
📍 LOKALIZACJA: Webinar na platformie Teams
Prelegenci
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.
Szymon Pociask – Head of Dynamics ERP Department @ Intersys
Od początku swojej kariery zawodowej związany ze zintegrowanymi systemami IT wspierającymi zarządzanie przedsiębiorstwem. Swoje doświadczenie z produktami Microsoft Dynamics zdobywał w pracy dla wiodących Partnerów Dynamics w Polsce. Specjalizuje się w rozwiązaniach Dynamics NAV i Dynamics 365 Business Central, których jest Konsultantem oraz Presales-em. Wspomagał kilkadziesiąt procesów przed-sprzedażowych, a w działaniach wewnątrz-firmowych odpowiadał za współudział w tworzeniu contentu produktowego oraz wspomagał rozwój działań marketingowych. Propagator wykorzystywania rozszerzeń funkcjonalnych add-on w realizowanych projektach oraz maksymalizacji wartości dodanej, bezpośrednio dla Klienta, płynącej ze współpracy pomiędzy Partnerskiej w społeczności Dynamics.
Łukasz Biegański – BDM & Cloud Presales @ TD Synnex
Od ponad 10 lat jestem związany branżą IT, a od ponad 7 z rozwiązaniami Microsoft. Początki pracy zawodowej to firmy z branży telekomunikacyjnej między innymi Polkomtel, NOKIA, HTC i HMD. Następnie współpracowałem z Microsoft Polska gdzie na różnych stanowiskach wspierałem działy Retail, OEM i MMDS. Obecnie pełnię rolę konsultanta rozwiązań chmurowych oraz opiekuję się klientami z ramienia TD SYNNEX Polska. Moją rolą jest doradztwo i maksymalizacja wykorzystania rozwiązań chmurowych Microsoft w modelu SaaS, a wraz z całym zespołem Cloud świadczymy pełne wsparcie dla naszych polskich partnerów.
* Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych