Webinar „Sztuczna inteligencja w CRM. Faktyczny gamechanger czy jedynie hype?”
Czy Twoja firma jest gotowa na rewolucję w zarządzaniu relacjami z klientami?
Sztuczna inteligencja w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 Sales przysparza emocji, ale czy naprawdę działa?
Przekonaj się podczas naszego webinaru, w którym rozwiejemy mity i pokażemy jak wygląda AI dla handlowców, w wydaniu od Microsoft.
Dane rynkowe nie pozostawiają złudzeń. Według najnowszych raportów:
👉 Tylko 29% firm wykorzystuje potencjał sztucznej inteligencji w systemach CRM w pełni
👉 Pomimo tego, że 72% firm uważa, że dostosowanie do nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, to obowiązek
👉 Firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w CRM odnotowują wzrost konwersji o 50% lub więcej
Teraz to Twoja szansa, aby dowiedzieć się czy to naprawdę zadziała dla Twojego biznesu!
Na naszym webinarze w trakcie demo na żywo odsłonimy kulisy wykorzystania sztucznej inteligencji w CRM Dynamics 365 Sales i odpowiemy na trudne pytania:
✅ Czy sztuczna inteligencja to klucz do zwiększenia konwersji, czy tylko nowy gadżet?
✅ Jakie są rzeczywiste korzyści płynące z automatyzacji procesów sprzedażowych za pomocą AI?
✅ Czy Twoja firma jest gotowa na zmiany w zarządzaniu relacjami z klientami?
Dołącz do nas, aby poznać odpowiedzi na te kontrowersyjne pytania i pozyskać praktyczne wskazówki, które pozwolą Ci wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w CRM Dynamics 365 Sales na dobre.
Prelegenci:
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od ponad 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence.
Paweł Krulikowski - Head of Dynamics CRM Department @Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą(Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.