Sztuczna inteligencja vs aplikacje biznesowe. Rewolucja, która zdetronizuje ERP, CRM, BI i MA? EDYCJA 2

Sztuczna inteligencja vs aplikacje biznesowe. Rewolucja, która zdetronizuje ERP, CRM, BI i MA? EDYCJA 2

Chcesz być na bieżąco z innowacjami w świecie aplikacji biznesowych? Przygotuj się na przełom, który zrewolucjonizuje Twój biznes!

Zapraszamy Was na drugą edycję naszego wydarzenia, gdzie połączymy potencjał sztucznej inteligencji z możliwościami aplikacji biznesowych CRM, Marketing Automation, ERP czy BI, otwierając nowy rozdział w prowadzeniu biznesu!

Jest to jedyna konferencja w Polsce, podczas której:

🚀 pokażemy pełen ekosystem aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics 365 oraz Power Platform

🚀 zaprezentujemy sztuczną inteligencję CoPilot, która już dzisiaj wspiera firmy na całym świecie

🚀 opowiemy o historiach Klientów, którzy już dzisiaj czerpią benefity ze sztucznej inteligencji w połączeniu z aplikacjami biznesowymi

Od dłuższego czasu obserwujemy, jak postęp w dziedzinie sztucznej inteligencji wpływa na różnorodne aspekty życia, w tym na funkcjonowanie firm. To właśnie dzięki tym postępom aplikacje Dynamics 365 oferują teraz nowe sposoby na poprawę wyników, usprawnienie procesów i dokonywanie skuteczniejszych wyborów.

Nie bez powodu ogłoszenie o inwestycji Microsoftu w OpenAI, twórców ChatGPT, wywołało poruszenie na rynku i niemal natychmiastowo przekształciło naszą codzienność, gdy Microsoft wprowadził funkcje sztucznej inteligencji do swoich flagowych aplikacji.

Podczas konferencji zaprezentujemy, które funkcje wspierane przez AI są już dostępne w biznesowych aplikacjach Microsoft Dynamics 365:

⚡ Sales (CRM) - przedstawimy, jak narzędzia takie jak VIVA Sales i Copilot mogą usprawnić codzienne zadania sprzedawców, w tym:

  • Komponowanie e-maili za pomocą ChatGPT
  • Inteligentne rekomendacje następnych kroków
  • Automatyczne rejestrowanie podsumowań ze spotkań
  • Wskazówki w procesie sprzedaży

⚡ Customer Service - omówimy, jak AI wspomaga działy obsługi klienta w zapewnianiu serwisu najwyższej jakości oraz dostarczaniu ekspertyz i wskazówek w czasie rzeczywistym. Pokażemy jak dzięki portalom dla Klientów można oszczędzić koszty oraz zwiększać zadowolenie Klientów.

⚡ Business Central (ERP) - pokażemy, jak sztuczna inteligencja wspiera e-handel, umożliwia podejmowanie lepszych decyzji, dzięki predykcyjnemu raportowaniu, analizom płynności finansowej oraz ocenie wiarygodności kontrahentów. Dodatkowo zaprezentujemy jak telemetria pozwala lepiej pracować z systemem, a inteligentny obieg dokumentów oszczędzać koszty.

⚡ Marketing (automatyzacja marketingu) - wskażemy, jak marketerzy mogą wykorzystać chat na żywo z AI Copilot do:

  • Kreowania treści marketingowych
  • Automatycznego segmentowania odbiorców
  • Formułowania sugestii kampanii

⚡ PowerBI (raportowanie) - omówimy możliwości predykcji danych i automatycznych analiz.

⚡ PowerApps - zaprezentujemy jak sztuczna inteligencja pozwala tworzyć aplikacje pokrywające specyficzne procesy biznesowe

Na wydarzeniu zapewnimy kompleksowy przegląd funkcji AI, które już teraz są dostępne w pakiecie aplikacji biznesowych Microsoft i które będą rozwijane w nadchodzących aktualizacjach.

📅 14 czerwca 2024

⏰ 9:00 - 17:00

📌 Biuro Microsoft Polska

Dla kogo jest to spotkanie?

  • Prezesów, członków zarządu
  • Kadry menedżerskiej związanej z finansami, kontrolingiem, operacjami, rozwojem biznesu, logistyką
  • Działów IT
  • Sprzedaży i marketingu w kadrze menedżerskiej
  • Obsługi Klienta

O Intersys: Firma Intersys Group Sp. z o.o. została założona w czerwcu 2004 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości informatycznych produktów biznesowych oraz usług związanych z ich skutecznym uruchomieniem. Posiadamy prestiżowy status Partnera Microsoft!

Jesteśmy partnerem Microsoft z największym stażem wdrożeniowym w zakresie Microsoft Dynamics CRM w kraju. Swoje doświadczenie budujemy od 20 lat.

Prelegenci:

Michał Maruszewski - Data Analyst @Intersys

Student Informatyki w specjalizacji Data Science na Polsko - Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. Jego celem jest zgłębianie wiedzy na temat uczenia maszynowego oraz analizy danych z wykorzystaniem różnych metod i narzędzi.

Aleksandra Wróbel - Dynamics NAV/BC Consultant @Intersys

Aleksandra jest absolwentką Politechniki Rzeszowskiej. Swoją przygodę w IT rozpoczęła od pracy z systemami klasy HIS. W 2021 roku dołączyła do Intersys i od tego czasu realizuje projekty wdrożeniowe systemu Dynamics 365 Business Central (Cloud), gdzie zajmuje się głównie modułem księgowym. Wielokrotne wdrożenia aplikacji Electronic Banking Base App oraz Electronic Banking Extension pozwoliły jej uzyskać tytuł specjalistki w obszarze bankowości elektronicznej.

Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @Intersys

Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.

‍Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @Intersys

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od ponad 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence.

Michał Skowroński - Business Applications Customer Experience Category Lead for Central Europe, Middle East and Africa @Microsoft

Michał reprezentuje w Microsoft wachlarz produktów z obszaru zarządzania relacjami z klientami (CRM) i odpowiada za marketing oraz strategię rynkową obecności tych rozwiązań w regionie Europy Środkowowschodniej. Dodatkowo, zajmuje się szerzeniem wiedzy w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży, obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem chmury i nowoczesnych technologii z rodziny Microsoft Dynamics 365. Większość życia zawodowego spędził w sprzedaży i szeroko pojętym doradztwie w obszarze aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji oraz prelegentem podczas wielu konferencji branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w dziedzinie nowoczesnego Customer Experience. 

Marek Śledziewski - Channel Sales Manager for Business Applications in SMB Central Europe @Microsoft

Łukasz Biegański – BDM & Cloud Presales @TD Synnex

Od ponad 10 lat związany branżą IT, a od ponad 7 z rozwiązaniami Microsoft. Początki pracy zawodowej to firmy z branży telekomunikacyjnej, między innymi Polkomtel, NOKIA, HTC i HMD. Następnie współpracował z Microsoft Polska, gdzie na różnych stanowiskach wspierał działy Retail, OEM i MMDS. Obecnie pełni rolę konsultanta rozwiązań chmurowych oraz opiekuje się klientami z ramienia TD SYNNEX Polska. Jego rolą jest doradztwo i maksymalizacja wykorzystania rozwiązań chmurowych Microsoft w modelu SaaS.

Dorota Wróblewska - Cloud Product Manager @TD SYNNEX Poland

Doświadczenie z aplikacjami biznesowymi zdobywała od 2014 roku pracując w Microsoft Polska, gdzie wspierała kanał partnerski Partnerów Dynamics w rozwijaniu ich umiejętności i kompetencji. Obecnie pełni rolę menedżera ds. rozwiązań chmurowych i opiekuje się Partnerami Dynamicsowymi w imieniu dystrybucji TD SYNNEX Polska (wcześniej znana jako Tech Data Polska). Koncentruje się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb licencyjnych Klientów i umożliwieniu im maksymalnego wykorzystania potencjału produktów Dynamics i programów Microsoft wspierających transformację do chmury.

Madalynn Woolery - Partner Development Manager, EMEA @eOne Solutions

Od czasu dołączenia do zespołu eOne w 2020 roku, Madalynn nosiła wiele kapeluszy. Zaczynała jako stażystka w dziale sprzedaży, a następnie współpracowała z naszymi zespołami księgowymi i marketingowymi. Niedawno przeniosła się z Fargo do Kopenhagi w Danii, gdzie obecnie kieruje rozwojem partnerów na terytoriach europejskich i afrykańskich.

Ethan Sorenson - Technical Lead, EMEA @eOne Solutions

Pochodzi z Fargo, ale przeniósł się do Kopenhagi, zostawiając zimne dojazdy samochodem na rzecz ścieżek rowerowych. Kierując naszym wsparciem i usługami w regionie EMEA, Ethan współpracuje z partnerami i klientami, aby skutecznie dostarczać rozwiązania z eOnes iPaaS.

Mickey Svendsen - Business Developer @Tasklet Factory

Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja ⤵

❗ (liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)

*Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social mediach i artykułach marketingowych

14.6.2024
9:00
/
/
Wydarzenie archiwalne
Brak miejsc

No items found.
Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.

Pozostałe wydarzenia

27

.

04

2023

Microsoft Teams