Zarządzanie elementami kolejki bezpośrednio z poziomu formularza sprawy w D365 Customer Service

Zarządzanie elementami kolejki bezpośrednio z poziomu formularza sprawy w D365 Customer Service

Po raz kolejny Microsoft wyciąga do użytkowników rękę i stara się zoptymalizować naszą pracę, ceniąc czas i uschematyzowanie obszarów roboczych. Z dostępnej funkcji po...
Opublikowany
13.11.2024
Tworzenie kilku szans sprzedaży z jednego potencjalnego klienta

Tworzenie kilku szans sprzedaży z jednego potencjalnego klienta

Microsoft w Dynamics 365 Sales funduje nam kolejne nowości, które przysłużą się do łatwości obsługi i zarządzania rekordami w zakresie potencjalnych klientów i szans s...
Opublikowany
16.10.2024
Grupowanie i Agregacja rekordów na widokach i subgrid’ach

Grupowanie i Agregacja rekordów na widokach i subgrid’ach

Microsoft Dynamics 365 stale wprowadza funkcje usprawniające procesy biznesowe. Jedną z nowych funkcji dostępnych w Wave 2 są ulepszone możliwości grupowania i agregac...
Opublikowany
4.9.2024
Podsumowanie konwersacji z Osi czasu na formularzu Kontaktu

Podsumowanie konwersacji z Osi czasu na formularzu Kontaktu

Aplikacja Customer Insight Journey ciągle się rozwija i Microsoft dołącza kolejne nowości oraz funkcjonalności, które opierają się na Copilocie. Sztuczna inteligencja...
Opublikowany
21.8.2024
Kalendarz marketingowy

Kalendarz marketingowy

Microsoft wciąż rozwija swoje narzędzia w zakresie funkcjonalności CRM, które pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć system. Dużo nowości nastąpiło ostatnio w aplikacj...
Opublikowany
5.6.2024
Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Opublikowany
14.2.2024
Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service

Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service

Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...
Opublikowany
17.1.2024
Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365

Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365

W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczn...
Opublikowany
22.11.2023
Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń

Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń

Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023
Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing

Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing

System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023
Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales

Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales

Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023
Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales

Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales

Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023