W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczna inteligencja objęła także usługi w zakresie tworzenia i redagowania treści e-mail, które w łatwy sposób jest w stanie sformatować i dostosować do odbiorców.
Obecnie firmy posiadają bardzo dużą bazę klientów, z którymi porozumiewają się w różny sposób. Microsoft w ostatnim czasie mocno rozwinął bazę udogodnień sztucznej inteligencji w ramach korzystania z Copilota na produktach Dynamics 365. Jedną z nich jest formatowanie i dostosowywanie zamieszczonego w wiadomościach e-mail tekstu, pod kątem klienta i kontaktu, z którym przychodzi do wymiany wiadomości tekstowych.
Jeżeli nie jesteśmy pewni, jak skonstruować treść naszej wiadomości do klienta, z pomocą przychodzi funkcjonalność „Dostosowania tekstu w wiadomości e-mail”. Aby włączyć tę funkcję, użytkownik powinien zezwolić na jej działanie z poziomu ustawień konkretnej aplikacji.

Po publikacji wprowadzonych zmian, z poziomu formularza wiadomości e-mail, użytkownik jest w stanie sformatować wpisaną treść, przy pomocy Copilota. Ta funkcja daje możliwość przekształcenia tekstu na jeden z trzech dostępnych styli; przyjazny, profesjonalny oraz formalny. Dzięki sztucznej inteligencji w D365, możliwe jest także określenie długości tekstu, jaki zawarty ma być w wiadomości e-mail. Może być to format; krótki, średni lub długi.

System Copilot wciąż uczy się zachowania użytkowników w aplikacjach organizacji. Im więcej prób i działań podejmowanych ze sztuczną inteligencją w zakresie danej aplikacji, tym lepsze rozwiązania będzie on dostarczał.
Pomoc w dostosowywaniu i formatowaniu wiadomości e-mail może okazać się pomocna przy podtrzymywaniu kontaktu z klientem, utrzymywaniu odpowiednich stosunków, a także w kontakcie w mniej formalnym stylu z osobami wewnątrz organizacji oraz spoza niej. Z pewnością nie jest to ostateczna wersja tej funkcjonalności, ale Microsoft idzie w dobrym kierunku z jej udoskonalaniem, przy stwarzaniu łatwiejszej pracy dla użytkowników aplikacji Dynamics 365.
Przed skorzystaniem z funkcji „Adjust with Copilot”:

Po skorzystaniu z funkcji „Adjust with Copilot”:

Zachęcamy do śledzenia naszego bloga oraz profili na portalach społecznościowych, gdzie znajdziecie więcej pomocnych rozwiązań do swoich systemów Dynamics 365 😊