Duży zakres informacji generowany przez Copilota podczas pracy w systemie Dynamics 365, czasami może dawać się we znaki. Często proste funkcjonalności stają się rozwiązaniem do ułatwienia sobie pracy i zwiększenia produktywności pracowników. Właśnie taka funkcja została udostępniona przez Microsoft. Dzięki możliwości dopasowania okna Copilota, użytkownicy będą wstanie łatwiej poruszać się po systemie podczas codziennej pracy.
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Mamy coraz więcej możliwości dotyczących zakresu informacji i danych, jakie możemy uzyskać w systemie Dynamics 365 dzięki współpracy systemu z Copilotem. Zdarza się, że ilość wygenerowanej wiedzy jest tak duża, że aż niewygodnie jest użytkownikom poruszać się po oknie Copilota przy stałej pracy z rekordami, np. szans sprzedaży. Teraz, aby temu zaradzić, wystarczy skorzystać z możliwości dopasowywania okna odpowiedzi. Służy do tego pionowa linia krawędzi (oznaczona na zdjęciu niebieskim kolorem ramki), wyznaczająca obszar, jak szeroki ma być obraz Copilota.

Po najechaniu na tę linię, pojawi się ikonka dopasowywania szerokości okna Copilota. Użytkownik może dopasować ją do swoich potrzeb i w zależności od preferencji desktopowy. W taki sam sposób użytkownik może zmniejszyć szerokość. Zmiany okna Copilota nie wpływają na zmiany pokazywanych widoków na wybranych tabelach. Wyciągnięte na widok kolumny pozostają bez zmian, a na dole widoku pojawia się poziomy pasek przewijania.

Łatwa metoda dostarczona od firmy Microsoft, która ma na celu zwiększenie produktywności i zapewnienia większej ilości miejsca na zawartość pomocniczą, gdy użytkownicy pracują na większych ekranach. Z pewnością ułatwi to współpracę z danymi otrzymanymi od Copilota podczas pracy w czasie rzeczywistym na rekordach w systemie.
Pamiętaj, że na naszym blogu znajdziesz więcej wskazówek dotyczących Copilota oraz pozostałych rozwiązań dostępnych w systemie Dynamics365.