Aplikacja Customer Insight Journey ciągle się rozwija i Microsoft dołącza kolejne nowości oraz funkcjonalności, które opierają się na Copilocie. Sztuczna inteligencja ma za zadanie pomagać użytkownikom ułatwiać pracę. Jednym z elementów, które mają się temu posłużyć, są podsumowania podejmowanych z kontaktami działań, które są generowane za pomocą Copilota i wyświetlane na osi czasu, na danym rekordzie. Jak działa ta funkcja i co dzięki niej możemy zyskać?
Z pewnością ta funkcja może przysłużyć się do optymalizacji naszej pracy. Chcąc uzyskiwać aktualizacje i podsumowania prowadzonych z kontaktem konwersacji, wystarczy włączyć nową funkcjonalność wyświetlania podsumowań w obszarze ustawień w aplikacji Customer Insight Journey. Należy przejść do zakładki „Przełączniki funkcji” i w miejscu, które zatytułowane jest „Contact timeline” lub „Oś czasu kontaktu” należy włączyć jedyną dostępną w tym miejscu funkcję, a więc „Show exact copy of sent emails” i zapisać zmiany.
Podsumowania wyróżnionych działań na osi czasu umożliwiają szybkie nadrobienie zaległości w najważniejszych aktualizacjach dowolnego rekordu kontaktu. Po włączeniu funkcji dostajemy podsumowania kluczowych wydarzeń z różnych działań, takich jak; wiadomości e-mail, notatki, zadania, spotkania czy rozmowy telefoniczne.
Dostęp do odtworzenia tych podsumowań jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać rekord kontaktu, dla którego chcemy wygenerować takie podsumowanie działań i znaleźć umiejscowienie powiązanej z kontaktem osi czasu. Tuż nad rekordami zapisanymi na osi czasu widnieje miniaturka Copilota z podpisem „Highlights”.
Po najechaniu na ten przycisk, system podświetli nam go na szaro. Wystarczy na niego nacisnąć, aby Copilot zaczął pracę i zebrał najważniejsze dane ze zgromadzonych na osi czasu rekordów działań. Po kilku sekundach zobaczymy w kilku punktach informacje z konwersacji, uznane przez system za najważniejsze.
Na potrzeby prezentacji, wygenerowane podsumowanie przetłumaczyłem dla lepszej weryfikacji, czy system rzeczywiście wyłapał najważniejsze informacje z konwersacji. Można rzec, że Copilot zdał egzamin w tym przypadku 😊. Wygenerowaną wiadomość można skopiować, odświeżyć do ponownego wygenerowania podsumowania lub ocenić wykonaną przez Copilot pracę.
Zdecydowanie ta funkcjonalność jest łatwa do włączenia i prosta w obsłudze, a jej działanie pozwoli na wydobycie najważniejszych informacji, które pomogą zwiększyć produktywność pracy użytkownika, zapewniając szybki wgląd w najnowsze działania na osi czasu. Z pewnością może przydać się w momencie powrotu po urlopie lub przy natłoku komunikacji z klientem.