Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych jest rodzajem zgody opartej na punktach kontaktu. W tym modelu klienci wyrażają zgodę na określone punkty kontaktu, na przykład...
Opublikowany
7.9.2022
Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów

Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów

W dzisiejszym wydaniu Out Of The Box zaprezentujemy Państwu alternatywny sposób dla tworzenia dokumentów przychodu oraz rozchodu wewnętrznego, które służą do rejestrow...
Opublikowany
31.8.2022
Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Opublikowany
24.8.2022
Tworzenie cyklicznych wierszy zakupu i sprzedaży

Tworzenie cyklicznych wierszy zakupu i sprzedaży

Funkcja Tworzenie cyklicznych wierszy sprzedaży i zakupu przybywa nam z pomocą, aby usprawnić i ułatwić naszą pracę w Microsoft Dynamics 365 Business Central. Często zd..
Opublikowany
17.8.2022
Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Aplikacja Dynamics 365 Marketing pozwala na selekcję naszych kontaktów i wysłanie do nich odpowiednich treści marketingowych w zależności od działań, jakie te rekordy...
Opublikowany
10.8.2022
Wiekowanie należności i zobowiązań w Business Central

Wiekowanie należności i zobowiązań w Business Central

Mam przyjemność zaprezentować kolejny wpis z serii #OutOfTheBox dla Microsoft Dynamics 365 Business Central dotyczący analizy stanu zobowiązań i należności na podstawie..
Opublikowany
3.8.2022
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..
Opublikowany
27.7.2022
Największa i najbardziej wszechstronna konferencja Microsoft Inspire 2022 już za nami!

Największa i najbardziej wszechstronna konferencja Microsoft Inspire 2022 już za nami!

W dniach 19-20.07.2022 r. odbyło się Microsoft Inspire – najbardziej wyczekiwane wydarzenie, które pomaga partnerom z całego świata nawiązać interakcję oraz wspólnie...
Opublikowany
26.7.2022
Czego możemy się spodziewać w Dynamics 365 Business Central Wave 2? – przedsmak informacji

Czego możemy się spodziewać w Dynamics 365 Business Central Wave 2? – przedsmak informacji

Wave 2 w ramach roku 2022 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to druga z dwóch zapowiedzianych aktualizacji oprogramowania, które zostały zaplanowane przez Mi...
Opublikowany
14.7.2022
Zestawienie obrotów i sald nabywców/dostawców w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Zestawienie obrotów i sald nabywców/dostawców w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Rozszerzeniem ostatniego wpisu dla Microsoft Dynamics 365 Business Central dotyczącego sposobów weryfikacji zapisów księgowych jest kolejne Zestawienie obrotów i sald...
Opublikowany
13.7.2022
Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Wykorzystując zautomatyzowane kampanie w marketingu, zarówno do cyklicznego kontaktu z klientami, jak i jednorazowych wystąpień, warto korzystać z szablonów. Używanie...
Opublikowany
6.7.2022
Zestawienie obrotów i sald kont K/G w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Zestawienie obrotów i sald kont K/G w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Zachowanie równowagi bilansowej i zasady podwójnego zapisu to podstawowa zasada w księgowości, którą należy stosować i weryfikować. Związane jest to z ogromną ilością....
Opublikowany
29.6.2022