Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365
Współpraca w zespole to podstawa. Oczywistym celem systemów CRM jest zwiększenie wymiany informacji pomiędzy członkami odpowiednich teamów w naszej organizacji. Jedn...
Opublikowany
9.3.2022
Proces konsolidacji w Business Central – prosty sposób łączenia sprawozdań finansowych
Wiele organizacji używa Microsoft Dynamics 365 Business Central w kilku jednostkach biznesowych lub firmach. Są też przypadki korzystania z Business Central w spółkach...
Opublikowany
2.3.2022
Tworzenie własnych pulpitów nawigacyjnych w Microsoft Dynamics 365 CRM
Pulpit nawigacyjny to podstawowe miejsce startowe, „serce” każdego systemu CRM. Miejsce, od którego często nasi użytkownicy zaczynają każdy swój dzień zmagań z Klienta...
Opublikowany
23.2.2022
Wykorzystania arkusza konfiguracji przy tworzeniu nowej firmy
Arkusz konfiguracyjny to centralna lokalizacja, w której można planować, śledzić i wykonywać prace konfiguracyjne. Funkcjonalność umożliwia utworzenie arkuszy roboczyc...
Opublikowany
16.2.2022
Skuteczna organizacja wydarzeń w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W aktualnej sytuacji wydarzenia i seminaria online są niezastąpionym kanałem dotarcia do potencjalnych i aktualnych klientów. Tego typu realizacje pozwalają zwiększać...
Opublikowany
9.2.2022
Kolejna porcja nowości dla systemu Business Central w ramach zbliżającego się Wave 1 BC 2022!
Coś niebywałego! Jeszcze nie tak dawno mogliśmy cieszyć się możliwościami wprowadzonych w ramach wydania Wave 2 2021, a kilka dni temu naszym oczom ukazała się inform...
Opublikowany
4.2.2022
Wykorzystanie szablonów serii numeracji na przykładzie dokumentów noty obciążeniowej i noty uznaniowej
Szablony serii numeracji to jedna z nowszych funkcjonalności, dostępnych w ramach aplikacji Polish Functionality – Starter Pack, która służy do definiowania zestawów s...
Opublikowany
2.2.2022
Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często...
Opublikowany
26.1.2022
Zmiany w strukturze JPK, a istota aktualizacji systemu Business Central do najnowszej wersji
Od rozliczenia za styczeń 2022 r. obowiązuje nowa wersja JPK_V7(2). W związku z tym Ministerstwo Finansów zmieniło rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danyc...
Opublikowany
19.1.2022
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service
Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Opublikowany
15.12.2021
Kategorie kont K/G, jako narzędzie do tworzenia bilansu oraz rachunku zysków i strat w Microsoft Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Business Central posiada standardową funkcjonalność, jaką są Kategorie kont K/G dające możliwość budowania raportów finansowych...
Opublikowany
8.12.2021
Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Opublikowany
1.12.2021