Jednym z podstawowych elementów organizowania eventów, spotkań, sesji, webinarów jest zarządzanie uczestnikami. W ramach którego pojawia się standardowy problem – kolejka. Poczekalnia. Lista ludzi, którzy się nie zmieszczą lub których musimy najpierw „zweryfikować” przed zaproszeniem ich na event.
Standardowy scenariusz organizowania różnego rodzaju eventów i spotkań obejmuje albo predefiniowaną listę zaproszonych osób albo ewentualnie różnego rodzaju formularze, które pozwalają naszym ewentualnym gościom zarejestrować się na wydarzenie. Kolejnym krokiem jest weryfikacja uczestników, którzy na takich wydarzeniu mieliby się ewentualnie pojawić. Przy manualnej organizacji spotkań pojawia się tu zazwyczaj „waitlista”, poczekalnia, prowadzona w pliku, która pozwala na podjęcie decyzji kogo na takie wydarzenie wpuszczamy, a kogo nie.
Teraz tę funkcję w stu procentach przejmuje w module Eventów Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys, pozwalając na zarejestrowanie wszystkich potencjalnych uczestników wydarzenia na „waitliście”, czyli swojego rodzaju poczekalni. Następnie użytkownik w systemie ma możliwość przejrzenia takiej listy i podjęcia decyzji, na podstawie przesłanych przez rejestrującego się danych, kogo chce na takie spotkanie wpuścić lub ewentualnie w takiej poczekalni pozostawić bądź ewentualnie przesłać mu informację o niemożności uczestnictwa w takim wydarzeniu.

Forma zarządzania tego typu listą jest niezwykle prosta i zamyka się w postaci widoku w systemie z prostymi w obsłudze guzikami rejestracji, zaproszenia bądź odrzucenia uczestnictwa danej osoby w zaplanowanym wydarzeniu. Pozwala to na gigantyczne usprawnienie procesu organizacji wydarzeń przenosząc kolejną funkcję realizowaną do tej pory w Excelu i na kartkach do Twojego systemu marketing automation.