Nowości w ramach Business Central Wave 2 2024 cz. 4 – rozszerzone teksty na projektach oraz nowe raporty Excel
W poprzednich odcinkach z serii Out of The Box przedstawiliśmy kilka nowości w ramach aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central 2024 Wave 2. W dzisi...
Opublikowany
18.12.2024
Nowości w ramach Business Central Wave 2 2024 cz. 1 – User Experience
Najnowsza aktualizacja Microsoft Dynamics 365 Business Central 2024 Wave 2 wprowadza wiele zmian, które znacząco poprawiają korzystanie z systemu. W innym naszym wpisi...
Opublikowany
6.11.2024
Dodawanie notatek przed zapisaniem rekordu
Microsoft w Dynamics 365 ciągle się rozwija, tym razem przychodząc z nową funkcją. Dzięki niej użytkownicy mogą nie tylko robić notatki, ale też załączać dokumenty w c...
Opublikowany
30.10.2024
JPK _PD (Jednolity Plik Kontrolny w Podatkach Dochodowych) - czym jest, kogo dotyczy - poradnik
W dobie cyfryzacji i coraz większych wymagań dotyczących raportowania, Jednolity Plik Kontrolny (JPK) staje się nieodłącznym elementem funkcjonowania firm w Polsce. J...
Opublikowany
13.10.2024
Business Central Wave 2 2024
Zgodnie z corocznym harmonogramem, Microsoft wprowadza kolejną falę nowości w systemie Dynamics 365 Business Central. W ramach Wave 2 2024 (wersja 25), nowe funkcje i...
Opublikowany
11.10.2024
Korygowanie kursów wymiany walut, czyli wycena bilansowa w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W dzisiejszym wpisie przedstawię temat korygowania kursów wymiany walut, czyli wyceny bilansowej. Jej zadaniem jest przeliczenie otwartych rozrachunków nabywców, dost...
Opublikowany
9.10.2024
Ekran startowy Copilot w Dynamics 365 Sales
Historia powoli dzieje się na naszych oczach. Mozolne przeszukiwanie systemu CRM w celu znalezienia odpowiednich informacji, klikanie z widoku na widok, z formularza...
Opublikowany
2.10.2024
Funkcjonalność kompensaty należności i zobowiązań dostawców oraz nabywców w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central
W trakcie prowadzenia biznesu często zdarza się, że klient/nabywca jest jednocześnie naszym dostawcą. Aby uprościć rozliczenia i uniknąć zbędnych płatności, system Mic...
Opublikowany
25.9.2024
Webinar Intersys: Świętuj z Nami 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys!
💡 Nie mogłeś wziąć udziału w naszym jubileuszowym webinarze, który zorganizowaliśmy z okazji 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys? Nic straconego!...
Opublikowany
19.9.2024
Szybkie dodawanie pól do wielu widoków i formularzy
Użytkownik prosi o dodanie nowego pola do formularza i siedemnastu widoków, czyli zmora administratora. Jeżeli jesteś super użytkownikiem lub administratorem biznesowy...
Opublikowany
18.9.2024
Grupowanie i Agregacja rekordów na widokach i subgrid’ach
Microsoft Dynamics 365 stale wprowadza funkcje usprawniające procesy biznesowe. Jedną z nowych funkcji dostępnych w Wave 2 są ulepszone możliwości grupowania i agregac...
Opublikowany
4.9.2024
Podsumowanie konwersacji z Osi czasu na formularzu Kontaktu
Aplikacja Customer Insight Journey ciągle się rozwija i Microsoft dołącza kolejne nowości oraz funkcjonalności, które opierają się na Copilocie. Sztuczna inteligencja...
Opublikowany
21.8.2024
Zunifikowana skrzynka odbiorcza w Customer Service
Jednym z podstawowych wyzwań w zakresie obsługi klienta jest czas. Od usatysfakcjonowanego odpowiedzią do sfrustrowanego braku naszej reakcji klienta często dzielą nas...
Opublikowany
31.7.2024
Wsparcie procesu amortyzacji środków trwałych w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W ramach nowej serii wpisów dotyczących modułu środków trwałych, przyjrzymy się tym razem funkcjonalności jaką jest amortyzacja ŚT. Amortyzacja jest wykorzystywana do...
Opublikowany
24.7.2024
Wstęp do modułu środków trwałych w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central
W ramach już #95 wpisu Out Of The Box przyjrzymy się bliżej modułowi środków trwałych w Business Central. Moduł daje możliwość tworzenia kartotek ŚT ze szczegółowymi i...
Opublikowany
10.7.2024
Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 4
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym przedstawić ostatnią zmianę w module projektów w ramach najnowszego wydania wersji Business Central 24 – Wave 1 2024...
Opublikowany
26.6.2024
Widget Up Next (Dalej)
Widget Up Next (Dalej) wyświetla działania, które można przeglądać i wykonywać akcje na rekordach. Domyślnie znajduje się na rekordach potencjalnych klientów i szans s...
Opublikowany
19.6.2024
Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 3
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym kontynuować omawianie zmian w module projektów w ramach najnowszego wydania wersji Business Central 24 – Wave 1 2024...
Opublikowany
12.6.2024
Kalendarz marketingowy
Microsoft wciąż rozwija swoje narzędzia w zakresie funkcjonalności CRM, które pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć system. Dużo nowości nastąpiło ostatnio w aplikacj...
Opublikowany
5.6.2024
Microsoft Build 2024 – podsumowanie głównych założeń Microsoftu w ewolucji i rozwoju narzędzi AI
W tym roku konferencja Microsoft Build miała miejsce w dniach 21-23 maja i skupiała się na rozwoju sztucznej inteligencji, praktycznym zastosowaniu AI, nowościach w Co...
Opublikowany
3.6.2024
Copilot: asystent tworzenia segmentów w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podróży przez oszczędność czasu ciąg dalszy. Dziś jedna z podstawowych funkcji narzędzi klasy Marketing Automation, czyli tworzenie grup docelowych. Częsta udręka i zm...
Opublikowany
22.5.2024
Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 1
Najnowsza wersja Business Central posiada szereg nowych funkcjonalności w obszarze aplikacji, czy UX. W jednym z poprzednich wpisów o Business Central Wave 1 2024...
Opublikowany
15.5.2024
Asystent budowania kampanii Copilot w Microsoft Dynamics 365 Customer Insight Journeys
To zaczyna brzmieć coraz bardziej trywialnie, ale mówimy o faktach. Biznesowa sztuczna inteligencja powinna pomóc oszczędzać cenny czas pracowników. Marketing to dział...
Opublikowany
8.5.2024
Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central
Rozwiązanie BC pozwala na skuteczne zarządzanie cennikami i rabatami, co jest bardzo istotne na dynamicznie zmieniającym się rynku. Dzięki cennikom możemy ustalić indy...
Opublikowany
25.4.2024
Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales
Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II
W poprzednim wydaniu OOTB #88 udało nam się omówić pierwszy rodzaj kompletacji w systemie Business Central, jaką była kompletacja na magazyn. Wiemy już, że dotyczyła...
Opublikowany
20.3.2024
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot
Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Opublikowany
13.3.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Opublikowany
28.2.2024
Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central
System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam dostosowania interfejsu użytkowników, dzięki czemu ich praca z systemem może być bardziej wydajna. W firma...
Opublikowany
21.2.2024
Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365
Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Opublikowany
14.2.2024
Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365
Na platformie Dynamics 365 śledzenie historii inspekcji w tabelach i kolumnach stanowi kluczowy element zarządzania danymi i monitorowania zmian. W przypadku przestrz...
Opublikowany
31.1.2024
Wykorzystanie nowej funkcjonalności Running Balance - Bieżące saldo - wersja 23.3
W dzisiejszym świecie, w którym dynamiczne rozwiązania są kluczowe dla skutecznego zarządzania finansami, z radością informujemy o najnowszej aktualizacji systemu Mic...
Opublikowany
24.1.2024
Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365
W Dynamics 365 reguły przypisania są mechanizmem, który pozwala automatycznie kierować nowych potencjalnych klientów, szanse sprzedaży i szczegółowe informacje do...
Opublikowany
20.12.2023
Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys
Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023
Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM
W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023
BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 3 – zarządzanie magazynem
Kolejny wpis z serii OOTB, w którym po raz ostatni będziemy kontynuować przegląd nowości w systemie Business Central, które niesie ze sobą fala wydań Microsoft w tym r...
Opublikowany
1.11.2023
Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)
Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023
Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service
Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023
Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu
Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...
Opublikowany
27.9.2023
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023
Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023
Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023
Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023
Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023
Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...
Opublikowany
25.7.2023
Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023
Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie
Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023
Microsoft Build 2023 – podsumowanie najważniejszych kwestii z wydarzenia
Tegoroczny Microsoft Build odbył się w dniach 23-25 maja i w dużej mierze koncentrował się na sztucznej inteligencji, z nowymi dodatkami oraz doświadczeniem CoPilot do...
Opublikowany
4.7.2023
Możliwość szybszej weryfikacji zapisów K/G
Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje wiele możliwości zarządzania finansami i księgowością. Jednym z kluczowych aspektów w tym systemie jest przeglądanie ko...
Opublikowany
28.6.2023
Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales
Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023
Mniej znane, a bardzo efektywne dodatkowe funkcjonalności dotyczące wymiarów
Wymiary są nieodłącznym elementem procesów finansowych i controllingowych realizowanych przez użytkowników w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central. Większoś...
Opublikowany
14.6.2023
Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing
System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023
Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales
Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023
Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales
Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023
Business Central Wave 1 2020 – rozszerzenia licencyjne
Microsoft zgodnie z założonym planem na rok 2020 utrzymał wypuszczenie pierwszej fali aktualizacji aplikacji rodziny Dynamics 365 bez dodatkowych opóźnień. Na szczęści...
Opublikowany
21.4.2020
Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta
Wsparcie i obsługa klienta to aspekt kluczowy z punktu widzenia zarówno z punktu widzenia sprawności pracy działu serwisowego, jak i strategicznego funkcjonowania całe...
Opublikowany
12.12.2019
Rewolucja chmurowa w rodzinie Dynamics 365 wciąż trwa
Intersys, jak co roku, uczestniczy w największej konferencji partnerskiej w obszarze EMEA poświęconej tematyce systemów biznesowych z rodziny Microsoft Dynamics 365. W...
Opublikowany
10.10.2019
Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing
Specjalistyczny moduł popularnego systemu Microsoft, Dynamics 365 for Marketing, zadebiutował na polskim rynku w końcu 2018 roku, otwierając nowe możliwości przed użyt...
Opublikowany
21.1.2019
MS INSPIRE, czyli Quo Vadis, Microsoft
W dniach 15 – 19 lipca, w Las Vegas odbyła się największa, globalna konferencja Microsoft – Inspire. Zarówno dla kanału partnerskiego, jak i samych pracowników Microso...
Opublikowany
5.9.2018
Power BI liderem rozwiązań Business Intelligence po raz 11
Narzędzie analityczne Microsoft Power BI zostało uhonorowane pierwszym miejscem w rankingu Gartnera. Amerykańska firma konsultingowa wyspecjalizowana w branży nowoczes...
Opublikowany
4.6.2018
Zintegruj Dynamics 365 z IoT
Kolejny krok transformacji cyfrowej, integracja 365 z IoT, otwiera następne drzwi do świata nieograniczonych możliwości. Na początek przybliżę pojęcie IoT...
Opublikowany
28.8.2017
Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów
Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....
Opublikowany
3.7.2017