Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail
Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...
Opublikowany
11.12.2022
Customer Voice – kluczowe dane
Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla fi...
Opublikowany
23.11.2022
Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing
Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
Opublikowany
2.11.2022
Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing
Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...
Opublikowany
21.9.2022
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych jest rodzajem zgody opartej na punktach kontaktu. W tym modelu klienci wyrażają zgodę na określone punkty kontaktu, na przykład...
Opublikowany
7.9.2022
Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aplikacja Dynamics 365 Marketing pozwala na selekcję naszych kontaktów i wysłanie do nich odpowiednich treści marketingowych w zależności od działań, jakie te rekordy...
Opublikowany
10.8.2022
Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Wykorzystując zautomatyzowane kampanie w marketingu, zarówno do cyklicznego kontaktu z klientami, jak i jednorazowych wystąpień, warto korzystać z szablonów. Używanie...
Opublikowany
6.7.2022
Przyspieszenie tworzenia projektów, dzięki blokom zawartości w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aplikacja Dynamics 365 Marketing została stworzona, by ułatwiać i przyspieszać pracę działów marketingu. Tworząc strony internetowe na potrzeby szybkiej kampanii lub w...
Opublikowany
11.5.2022
Możliwość edycji widoków za pomocą edytowalnej kontrolki siatki w Microsoft Dynamics 365
W ramach Wave 1 2022 firma Microsoft wprowadziła kilka intuicyjnych funkcji dla aplikacji Dynamics 365. Do nowej kontrolki siatki Power Apps dodano dwa główne dodatk...
Opublikowany
20.4.2022
Skuteczna organizacja wydarzeń w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W aktualnej sytuacji wydarzenia i seminaria online są niezastąpionym kanałem dotarcia do potencjalnych i aktualnych klientów. Tego typu realizacje pozwalają zwiększać...
Opublikowany
9.2.2022
Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Oczekiwania w stosunku do firm z perspektywy klienta w ostatnim czasie mocno wzrosły. Jako klient chcemy być traktowani jak indywidualna jednostka. Firmy, które są w s...
Opublikowany
3.11.2021
Formularze marketingowe w Dynamics 365 Marketing
Chcąc zwiększać szybko i efektywnie sprzedaż należy pozyskiwać leady. Tworząc kampanie i procesy pozyskiwania potencjalnych klientów, finalnie nasze końcowe działania m..
Opublikowany
22.9.2021
Microsoft Inspire 2021
Za nami Inspire 2021 – coroczny event organizowany przez Microsoft – największe wydarzenie partnerskie roku, oferujące wiele możliwości rozwoju przedsiębiorstwa poprz...
Opublikowany
19.7.2021
Automatyzacja procesów biznesowych w Dynamics 365 CRM – Business Process Flow
Wykorzystanie Business Process Flow, czyli przepływu procesów biznesowych, to jeden ze sposobów na automatyzację działań w firmie. Warto jednak na samym początku odpow...
Opublikowany
27.9.2019
CRM oczami początkującego. Przyjazny interfejs, czyli pierwsze wrażenia z obsługi systemu.
Przygodę z systemem Microsoft Dynamics 365 (narzędzie klasy CRM) rozpoczęłam około miesiąc temu, gdy zaczynałam mój staż w Intersys. Pamiętam, że dostałam parę zadań d...
Opublikowany
18.7.2019
Cele w CRM – kij do marchewki, konieczność czy motywator?
Kiedy mówimy o celach w ramach organizacji, od razu myślimy: „kontrola”. Dlaczego — czyżby potrzeba rozwoju w życiu zawodowym była aż tak negatywnie odbierana przez pr...
Opublikowany
30.8.2018
Jak poradzić sobie z natłokiem dokumentów?
Prowadzenie procesu sprzedażowego bez wygenerowania choćby pojedynczego dokumentu jest prawie niemożliwe. Nasi klienci proszą o przygotowanie wstępnej oferty, przygoto...
Opublikowany
21.8.2018
Power BI liderem rozwiązań Business Intelligence po raz 11
Narzędzie analityczne Microsoft Power BI zostało uhonorowane pierwszym miejscem w rankingu Gartnera. Amerykańska firma konsultingowa wyspecjalizowana w branży nowoczes...
Opublikowany
4.6.2018
Systemowa recepta na RODO
25 maja 2018 rozpocznie się egzekwowalność Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych przyjętego przez Parlament Europejski i Radę UE w kwietniu 2016 roku. Nowa regul...
Opublikowany
17.5.2018
Wiosenny powiew nowości w Microsoft Dynamics 365
W ostatnich dniach marca Microsoft ogłosił planowane nowości w popularnym systemie CRM, Microsoft Dynamics 365. Dotyczą one zarówno uzupełnień w dotychczas istniejącyc...
Opublikowany
7.5.2018
Dynamics 365 wersja 9.0 – już jest!
Na początku października Microsoft wypuścił na rynek July Update do systemu Dynamics 365. O nadchodzącej aktualizacji, która obejmuje między innymi zunifikowany interf...
Opublikowany
23.10.2017
Tendersys – profesjonalny asystent przetargowy
Jednym z problemów, z którymi spotykamy się w codziennej pracy, jest przygotowanie idealnej oferty dla naszych klientów. Im jest lepsza, tym większe mamy szanse na wyg...
Opublikowany
19.9.2017
Cyfrowe życie dokumentu z MS SharePoint
Sprawne zarządzanie dokumentami to klucz do optymalizacji procesów biznesowych w naszym przedsiębiorstwie. Jeśli nie chcemy utonąć w papierowych stertach otaczających....
Opublikowany
12.9.2017
Targetuj w CRM, sprzedawaj w realu
Marketing jest jednym z obszarów zagospodarowanych w ramach Dynamics 365, oferując usprawnienie działań około-promocyjnych. Microsoft w partnerstwie z Adobe przygotowu...
Opublikowany
7.8.2017
Nowe oblicze Dynamics 365 Business Edition
Pod koniec czerwca podczas Preview Executive Briefing Microsoft ogłosił zakres zmian, jakie obejmie lipcowa aktualizacja Dynamics 365. Zmiany dotyczą w dużej mierze Dy...
Opublikowany
31.7.2017
Wsparcie zarządzania relacjami z klientem z Relationship Insights
Wprowadzenie na rynek systemu CRM w chmurze umożliwiło Microsoft ciągły rozwój i udoskonalanie produktu. Jako klienci chmurowi mamy ciągły dostęp do najnowszych aplika...
Opublikowany
24.7.2017
Wsparcie w przestrzeni handlowej. LinkedIn Sales Navigator
O LinkedIn jako źródle potencjalnych kandydatów do pracy wspominaliśmy w zeszłym tygodniu. Wspomniany portal społecznościowy ma do zaoferowania jednak o wiele więcej n...
Opublikowany
10.7.2017
Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów
Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....
Opublikowany
3.7.2017
O platformie obliczeniowej Microsoft Azure
Nie jest tajemnicą, że Microsoft stawia na usługi oparte na platformie Azure. To autorskie rozwiązanie chmurowe jest połączeniem trzech modeli: SaaS, PaaS i IaaS. Dzię...
Opublikowany
26.6.2017
Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu
Każdy, kto brał udział w przetargach, wie, że ilość pracy włożonej w przygotowanie oferty może przerażać. Jeśli jest to jednorazowy przetarg, traktujemy go jako zwykły...
Opublikowany
19.6.2017
Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?
Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...
Opublikowany
12.6.2017
Jak zostać mistrzem Customer Experience?
Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobe...
Opublikowany
5.6.2017
O codzienności superhandlowców
Dynamics 365 for Sales to system wspierający nas – sprzedawców w osiąganiu celów. Pozwala nam na zarzadzanie naszym dniem pracy, monitorowanie potencjalnych klientów i...
Opublikowany
31.5.2017
Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć
Sukces wdrożenia zależy od nas i od naszego dostawcy. Im lepiej przygotujemy się do wdrożenia, tym mniej rzeczy nas zaskoczy w jego trakcie i zmniejszymy ryzyko niepow...
Opublikowany
22.5.2017
Kolejkowanie Spraw
Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie inter...
Opublikowany
15.5.2017
Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?
Doświadczenie klienta z naszą firmą nie kończy się na zrealizowanym zakupie. Często zdarza się, że to preludium do naszej wspólnej przygody, opartej na realizacji naby...
Opublikowany
8.5.2017
Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej
Często jest tak, że chcemy ograniczyć niektórym dostęp do danych w systemie. Nie każdy w naszej firmie musi widzieć informacje o kandydatach, którzy wysłali nam swoje....
Opublikowany
2.5.2017
Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO
Zarządzanie finansami firmy nieodłącznie wiąże się z przetwarzaniem newralgicznych danych dotyczących nie tylko samego przedsiębiorstwa, ale też jego partnerów bizneso...
Opublikowany
26.4.2017
RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary
Za niewiele ponad rok wejdzie w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Jeśli myślimy o wdrożeniu nowego systemu IT w najbliższym czasie lub ro...
Opublikowany
18.4.2017
Parę słów o portalach
Dynamics 365 for Sales i Dynamics 365 for Customer Service to wewnętrzne portale do zarządzania relacjami z klientem. To znaczy, że dostęp do ich zasobów jest ogranicz...
Opublikowany
10.4.2017
Cała moc w analityce: Power BI
Skoro wdrożyliśmy w naszej firmie system Dynamics CRM i z sukcesem z niego korzystamy, warto zwrócić uwagę na narzędzia rozwijające możliwości naszego systemu. Jako, ż...
Opublikowany
3.4.2017
Dynamics 365: Online czy On-Premises? Vol. 2
Do tematu różnic Online i On-Premises będziemy pewnie powracać od czasu do czasu. Tym razem, aby pokazać na czym polegają różnice zarówno funkcjonalne, techniczne jak...
Opublikowany
27.3.2017
Giną mi maile!
Chyba każdy z nas miał kiedyś problem z odnalezieniem maila sprzed dwóch lat, w którym wysłane było super tajne hasło do jakiegoś systemu, z którego nie korzysta od da...
Opublikowany
20.3.2017
Analiza – dlaczego warto zapłacić za nią więcej
Kiedy planujemy wdrożenie nowego systemu informatycznego w naszej firmie określamy nasze wymagania i budżet. Przygotowujemy długa listę naszych wymagań, życzeń i oczek...
Opublikowany
13.3.2017
Go Live – dramat użytkownika
Każde wdrożenie kiedyś się kończy. Optymistycznie załóżmy, że sukcesem (mamy w końcu jakieś 30% szansy na to). A sukces to uruchomienie produkcyjne. A to już jest dram...
Opublikowany
6.3.2017
Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie
Komunikacja to jeden z najważniejszych czynników (nie)powodzenia w projekcie. Badania The Standish Group wskazują na to, że zdaniem menadżerów IT brak zaangażowania ko...
Opublikowany
27.2.2017
Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV
Kiedy podejmujemy decyzję o wdrożeniu nowego sytemu informatycznego, niezależnie od tego czy jest to system klasy CRM, ERP, czy nowy system do marketing automation, je...
Opublikowany
20.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 6
Proces poszukiwania naszego wymarzonego systemu informatycznego może być mozolny i męczący. Czytanie o funkcjach oferowanych przez liczne narzędz...
Opublikowany
13.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 5
Dynamics 365 for Project Service Automation. Jeśli nasza praca na co dzień polega na realizacji różnych projektów, to moduł Project Service Automation jest skierowany...
Opublikowany
6.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 4
Relacji z klientem nie zbudujemy bazując jedynie na gromadzeniu danych. Wszystko, co się dzieje wokół spraw naszych klientów i to w jaki s...
Opublikowany
30.1.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 3
Co prawda jest to blog o CRM (i mimo zmiany produktu na Dynamics 365 będzie bardziej skupiony na funkcjach typowo CRMowych), wypada wspomnieć o komponentach klasy ERP...
Opublikowany
24.1.2017
Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM
Jak zacząć korzystać z dodatkowych serwerów w starszych wersjach Dynamics CRM? Wiele firm korzystających ze starszych wersji Dynamics CRM (2016 i poprzednie) zastanawia..
Opublikowany
16.1.2017
Dynamics 365: Online czy On-Premises?
Na początku listopada Microsoft wywołał rewolucję wprowadzając na rynek Dynamics 365 Online. Na pojawienie się wersji On-Premises trzeba było poczekać do grudnia. Pode...
Opublikowany
3.1.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 2
Dynamics 365 for Customer Service – jak dbać o relację z klientem po sprzedaży. Moduł Customer Service tak jak moduł Sales był znany dotychczasowym użytkownikom Dynami...
Opublikowany
21.12.2016
Komponenty Dynamics 365 – Część 1
Dynamics for Sales czyli stary Dynamics CRM. O Dynamics CRM pisaliśmy na początku istnienia bloga. Dynamics for Sales jest w znaczącej mierze tym samym, czym był Dynam...
Opublikowany
15.12.2016
Dynamics 365 – rzecz o systemach modułowych
Tym razem będzie szerzej o Dynamics 365 i tym, co nam oferuje. A przede wszystkim o tym, że system informatyczny można budować jak dom modułowy – z gotowego szkieletu...
Opublikowany
8.12.2016
Dynamics 365 – Zmiany, zmiany, zmiany
1 listopada Microsoft wprowadził na rynek nowy system Dynamics 365, który zajął miejsce CRM Online. Wspominaliśmy o tym w poprzednim wpisie. Zmieniło się wszystko – zm...
Opublikowany
23.11.2016
Microsoft Dynamics 365 czyli nowa generacja inteligentnych aplikacji biznesowych
Czym jest Dynamics 365? To zintegrowane rozwiązanie biznesowe, dedykowane dla wszystkich przedsiębiorstw. Microsoft Dynamics 365 Business Edition to kombinacja funkcj...
Opublikowany
18.11.2016
Jak CRM ułatwi Ci pracę?
Skąd wiem: Ilu mam klientów? Ilu klientów dokonuje zakupu regularnie? Skąd pochodzą moi klienci? I gdzie mogę pozyskać kolejnych? Co mogę sprzedać w najbliższym czasie?
Opublikowany
4.10.2016
Microsoft Dynamics: On-Premises czy Online?
Popyt, niezależnie od rynku, nie jest homogeniczny. Nie ma na świecie produktu, który wszyscy kupujemy jak jeden mąż i niemożliwe jest stworzenie czegoś, co wszystkich...
Opublikowany
15.9.2016
CRM – Czy ja tego naprawdę potrzebuję?
Czy jest Wam miło, kiedy pani Wszemiła, sprzedawczyni w sklepie, pyta Was jak minął Wam dzień albo jak radzą sobie dzieci w szkole, jednocześnie podając Wam ulubiony s...
Opublikowany
6.9.2016