Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
UI Flow – Przepływ interfejsu użytkownika w Power Automate

UI Flow – Przepływ interfejsu użytkownika w Power Automate

Automatyzacja procesów coraz częściej staje się nieodłącznym elementem w funkcjonowaniu organizacji oraz stale rosnącą potrzebą. Aby sprostać wszelkim wymaganiom dzisi...
Opublikowany
19.2.2020
Pierwsza fala aktualizacji Power Platform w 2020

Pierwsza fala aktualizacji Power Platform w 2020

Power Platform stanowi ważny element w wachlarzu produktów Microsoft. W poprzednim roku gigant z Redmond położył bardzo duży nacisk na Power Platform rozwijając Power...
Opublikowany
28.1.2020
Dynamics 365 Business Central wersja 16 – co nas czeka w pierwszym półroczu?

Dynamics 365 Business Central wersja 16 – co nas czeka w pierwszym półroczu?

Wave 1 w ramach zmian w 2020 roku dla systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central to nic innego, jak jedna z dwóch zapowiedzianych dużych aktualizacji oprogramowani..
Opublikowany
28.1.2020
Power BI – niestandardowe wizualizowanie danych

Power BI – niestandardowe wizualizowanie danych

Power BI to usługa i narzędzie w jednym, służące do przetwarzania i analizy danych. Warto tu wspomnieć, że jest jednym z wielu podobnych rozwiązań na rynku. O konkretn...
Opublikowany
20.1.2020
Zarządzanie cyklem życia aplikacji – Dynamics NAV & Dynamics 365 Business Central

Zarządzanie cyklem życia aplikacji – Dynamics NAV & Dynamics 365 Business Central

Wsparcie techniczne systemów informatycznych przez dostawców oprogramowania jest jednym z kluczowych elementów dla przedsiębiorstw, jeśli weźmiemy pod uwagę zagadnieni...
Opublikowany
14.1.2020
POWER BI – perełki wśród aktualizacji 2019

POWER BI – perełki wśród aktualizacji 2019

Power BI jest bardzo szybko rozwijającą się platformą. To zasługa m.in. comiesięcznych aktualizacji. Podczas tych ostatnich Microsoft zasypał nas masą rozmaitych funk...
Opublikowany
27.12.2019
Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta

Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta

Wsparcie i obsługa klienta to aspekt kluczowy z punktu widzenia zarówno z punktu widzenia sprawności pracy działu serwisowego, jak i strategicznego funkcjonowania całe...
Opublikowany
12.12.2019
4 trendy cyfrowej transformacji wspierające realizację celów i rozwój przedsiębiorstwa

4 trendy cyfrowej transformacji wspierające realizację celów i rozwój przedsiębiorstwa

Dostęp do wydajnych i zaawansowanych narzędzi wspierających zarządzanie stał się łatwiejszy, niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki szerokim i zaawansowanym możliwościom c...
Opublikowany
4.12.2019
Korzyści z konsolidacji obszarów sprzedaży i marketingu – raport dla managerów

Korzyści z konsolidacji obszarów sprzedaży i marketingu – raport dla managerów

Wzmocnij swój wzrost z inwestycji marketingowych dzięki konsolidacji tych działań ze sprzedażą. Niewłaściwie skomunikowane zespoły marketingu i sprzedaży mają problem z..
Opublikowany
27.11.2019
Korzyści z użycia narzędzi wspierających sprzedaż – raport dla managerów

Korzyści z użycia narzędzi wspierających sprzedaż – raport dla managerów

Niewłaściwie zorganizowana praca zespołu sprzedaży nie tylko nie pozwala na wzrost rezultatów, ale wręcz utrudnia ich osiąganie. Badania Accenture pokazują, że tzw. „c...
Opublikowany
13.11.2019
Power Platform – ekosystem dla aplikacji biznesowych

Power Platform – ekosystem dla aplikacji biznesowych

Jak powszechnie wiadomo, na rynku istnieje mnóstwo nowoczesnych technologii. Każdy z nas na pewno chciałby, żeby one dogadywały się między sobą, wymieniając się danymi...
Opublikowany
7.11.2019
PowerApps – szybkie tworzenie niestandardowych aplikacji biznesowych

PowerApps – szybkie tworzenie niestandardowych aplikacji biznesowych

Pamiętając o czasach, kiedy to system do obsługi klienta, rejestracji sprzedaży czy obsługi zleceń, były możliwe tylko na komputerach stacjonarnych, ewentualnie na lap...
Opublikowany
30.10.2019