
Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service
Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...
Opublikowany
17.1.2024

Funkcjonalności identyfikacji zapasów - warianty, atrybuty, oznaczenia i substytuty
W celu usprawnienia identyfikacji naszych produktów oraz optymalizacji procesu sprzedaży i zakupu, system Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam przypis...
Opublikowany
10.1.2024

Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365
W Dynamics 365 reguły przypisania są mechanizmem, który pozwala automatycznie kierować nowych potencjalnych klientów, szanse sprzedaży i szczegółowe informacje do...
Opublikowany
20.12.2023

Korzystanie z funkcji dostaw bezpośrednich w Business Central
Zaczynając od tego czym właściwie są dostawy bezpośrednie, szerzej znane jako „drop shipments”, to najprościej mówiąc są to dostawy zapasów dostarczane bezpośrednio...
Opublikowany
13.12.2023

Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys
Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023

Wykorzystanie funkcjonalności Pobrania zapasów i Pobrania magazynowego w BC Cloud
W zarządzaniu magazynem przy użyciu systemów ERP istnieje wiele terminów, które czasami mogą być mylące. W przypadku Microsoft Dynamics 365 Business Central dwa z nich...
Opublikowany
29.11.2023

Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365
W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczn...
Opublikowany
22.11.2023

Nowość w BC v23: Wprowadzenie approval workflow w obszarze Finanse - przepływ pracy akceptacji instancji i wierszy dziennika głównego
Jednym z najważniejszych aspektów efektywnego zarządzania biznesem jest skuteczny przepływ pracy i właściwe zatwierdzanie procesów. W najnowszej wersji Systemu Busines...
Opublikowany
15.11.2023

Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM
W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023

BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 3 – zarządzanie magazynem
Kolejny wpis z serii OOTB, w którym po raz ostatni będziemy kontynuować przegląd nowości w systemie Business Central, które niesie ze sobą fala wydań Microsoft w tym r...
Opublikowany
1.11.2023

Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)
Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023

Power BI Next Step 2023 – Podsumowanie kluczowych zmian w zakresie nowo tworzonych raportów
W dniach 21-22 września w stolicy Danii - Kopenhadze, miała miejsce konferencja Power BI Next Step, na której przedstawiono kilka zmian/nowości w zakresie...
Opublikowany
19.10.2023