Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą przychodzą szybkie formularze, wystawiane online, za pomocą których możemy natychmiast pozyskać potrzebne dane.
Formularze kontaktowe czy ofertowe są stałą częścią działań marketingowych w przedsiębiorstwie. Potrzebujemy ich, aby dać Klientowi proaktywnie szansę wypełnienia danych i przekazania nam informacji czy zainteresowania jakimś konkretnym produktem.
Przygotowanie ich często wiąże się z koniecznością osadzenia takiego formularza na stronie internetowej, wyklikania odpowiedniego interfejsu a następnie integracją tegoż z naszymi systemami CRM czy marketingowymi. Proces ten bywa długotrwały, czasochłonny i zniechęcający dla użytkowników, potrzebujących SZYBKICH formularzy.
Z pomocą przychodzi moduł Real Time Marketingu w narzędziu Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys. W ramach tego modułu możemy w łatwy i szybki sposób przygotować sobie dowolny formularz pozyskujący lub aktualizujący dane Klienta z raportowaniem i informacjami o konwersji takiego formularza.
Formularz ten możemy wykorzystać w dowolnym celu: aktualizacji zgód RODO, uzupełnienia danych teleadresowych, pozyskania nowych kontaktów z social mediów i tak dalej, i tak dalej. Biznesowo ogranicza nas w tej sytuacji tylko wyobraźnia.
Najważniejsze jest jednak to, iż formularze te bez większego przygotowania mogą tworzyć końcowi użytkownicy sprzedaży i marketingu, realizując tym samym bieżące potrzeby i nie prosząc webmasterów czy specjalistów od stron www aby przygotować im takie narzędzie.