Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM
Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Opublikowany
17.2.2021
Modern UI – Możliwości edycji zaksięgowanych dokumentów w Microsoft Dynamics 365 Business Central
Nierzadko zdarza się tak, że konieczne jest wykonanie pewnych zmian na dokumentach, które są już zaksięgowane. W Business Central w modelu SaaS tak swobodna zmiana war...
Opublikowany
10.2.2021
Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing
Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Opublikowany
3.2.2021
Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?
Wave 1 w ramach roku 2021 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to nic innego, jak pierwsza z dwóch zapowiedzianych, dużych aktualizacji oprogramowania, które z...
Opublikowany
28.1.2021
Modern UI – Tworzenie przepływów pracy za pomocą usługi Power Automate i Business Central
Czas, zasoby i środki finansowe – te trzy czynniki, a raczej ich zużycie podczas zarządzania przedsiębiorstwem, bardzo często mogą decydować o kondycji i konkurencyjno...
Opublikowany
27.1.2021
Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...
Opublikowany
20.1.2021
Modern UI – Polityka przechowywania danych i audyt systemowych pól w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W ostatnim wydaniu OOTB pokazaliśmy w jaki sposób skonfigurować Business Central aby powiadamiał użytkownika o kluczowych zmianach w systemie. Jest to jedna z kilku mo...
Opublikowany
16.12.2020
Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM
Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...
Opublikowany
9.12.2020
BC TechTalk – Relacja z drugiego dnia konferencji
4.12 to drugi, a zarazem ostatni dzień bezpłatnego wydarzenia online, skierowanego do miłośników Dynamics 365 Business Central, które odbywało się pod szyldem BC TechT...
Opublikowany
7.12.2020
BC Tech Talk – Relacja z pierwszego dnia
BC TechTalk to 2-dniowe (3.12 – 4.12), bezpłatne wydarzenie online dla osób technicznych, związanych z Business Central: programistów, kierowników projektów, menedżeró...
Opublikowany
4.12.2020
Modern UI – Rozszerzone możliwości poczty i monitorowanie zmian wysokiego ryzyka w Microsoft Dynamics 365 Business Central
Wraz z najnowszym wydaniem aktualizacji dla MS Dynamics 365 Business Central oznaczonej numerem 17.1, otrzymaliśmy dwie długo wyczekiwane funkcjonalności, dla któryc...
Opublikowany
2.12.2020
Praca z Microsoft Dynamics 365 w Microsoft Teams
Pandemia, lockdown, obostrzenia oraz jeszcze kilkanaście innych słów, które stały się symbolami 2020 roku i zmieniły naszą rzeczywistość na długo. Praca zdalna, a wraz...
Opublikowany
25.11.2020