Precyzyjne i przede wszystkim szybkie wyszukiwanie informacji w systemie CRM to podstawa codziennej pracy każdego użytkownika. Niezależnie od tego, czy mówimy o module sprzedażowym, obsługi klienta, czy marketingu. W każdym z tych przypadków chcemy mieć szybki i precyzyjny dostęp do informacji. Nowe wyszukiwanie według stopnia zgodności w Microsoft Dynamics 365 pozwala na jeszcze łatwiejsze odnajdywanie rekordów w systemie CRM, wraz z dodatkowymi możliwościami.
Do tej pory szybkie wyszukiwanie w Dynamics 365 (popularna „lupka”) pozwalało na znane doskonale z innych systemów klasy CRM czynności. Mieliśmy możliwość odnalezienia odpowiedniego rekordu w wybranej przez nas tabeli (szybkie wyszukiwanie było ograniczone do kilku lub kilkunastu tabel, aby rzeczywiście było szybkie). Musieliśmy kliknąć na lupkę, co otwierało kolejne okienko wyszukiwania i po wpisaniu poszukiwanej przez nas informacji, w formie tabel wyświetlało wyniki („wyszukiwanie według kategorii”).
Nowa koncepcja wyszukiwania w Microsoft Dynamics 365 całkowicie odchodzi od tego modelu. Po pierwsze zmniejsza liczbę kliknięć w celu szybkiego wyszukania rekordu. Nie będziemy musieli wybierać już lupki, wygodne okienko wyszukiwania pojawia się w centralnym miejscu naszego systemu CRM. Po drugie, okno to szuka kontekstowo już przy wpisywaniu kolejnych liter w ciągu poszukiwanego przez nas rekordu, czy informacji z Dynamics.
Po trzecie, co wydaje się najbardziej znaczącą zmianą w tej kwestii – nowe wyszukiwanie kontekstowe według stopnia zgodności pozwala na bezpośrednie podejmowanie działania z wyszukanego rekordu. Tak, nie musimy się nawet „wklikiwać” w daną, wyszukaną przez nas informację. System podpowiada nam trzy czynności, które możemy wykonać na danym rekordzie bezpośrednio z centralnego okienka, w którym wyszukaliśmy informację. Dodatkowo czynności te możemy dostosowywać według naszych potrzeb biznesowych.
W skrócie – nowy sposób wyszukiwania to kolejna droga do oszczędzenia czasu naszych użytkowników. Mniej kliknięć to też łatwiejsza nawigacja po systemie, która w sposób naturalny zwiększa adaptację każdego nowego handlowca, pracownika działu obsługi klienta czy marketera, którzy będą mieli do czynienia z naszym systemem CRM.