Dzisiejszy wpis jest kontynuacją serii dotyczącej integracji systemów Business Central i Dynamics 365 Sales. Zachęcam do sprawdzenia części pierwszej, która obejmowała wprowadzenie do tematyki.
W dzisiejszym materiale, pracując na obu zintegrowanych rozwiązaniach, zostało przedstawione jak synchroniczne tworzą się kartoteki, oferty oraz dokumenty w obu systemach.
Poniżej zostały wypunktowane przykłady szerzej omówione na materiale wideo. Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z tematyką.
Kartoteka nabywcy:
Na przykładzie kartoteki nabywcy została przedstawiona dwukierunkowa integracja. Na poniższym zdjęciu widoczne są dwa rekordy: Nabywca ‘DynamicsBlog BC’, został utworzony pierwotnie w systemie Business Central, z kolei ‘DynamicsBlog Sales’, w systemie Sales. Niezależnie po której stronie proces został zainicjowany, rekord utworzył się w obu systemach, oraz został sprzężony w celu dalszej wymiany informacji.
Oferty sprzedaży:
Na poniższym zdjęciu widoczne są oferty sprzedaży, przy czym proces tworzenia został zainicjowany w systemie Dynamics Sales. Dzięki integracji oferta sprzedaży została synchronicznie utworzona w systemie Business Central.
Zaksięgowana faktura sprzedaży:
Na poniższym zdjęciu widoczne są zaksięgowane faktury sprzedaży, przy czym proces tworzenia został zainicjowany w systemie Business Central. Dzięki integracji zaksięgowana faktura sprzedaży została synchronicznie utworzona w systemie Dynamics Sales.
Wyżej wymienione przykłady są kroplą w morzu, jeśli mówimy o możliwościach integracji jaką dostajemy prosto z pudełka. Integracja pozostałych kartotek, ofert oraz dokumentów działa na bardzo podobnej zasadzie. W następnej części zostanie przedstawiony bardziej złożony proces związany z obsługą danych zamówień sprzedaży. Zachęcam do sprawdzenia wcześniejszych materiałów na naszym blogu, szczególnie części pierwszej dotyczącej integracji.