Jednym z najprzyjemniejszych momentów pracy z aplikacją, z której korzystasz na co dzień w pracy, jest odkrycie w niej supertajnej funkcji. Czegoś, o czym nie wiedzą Twoi współpracownicy, klikający w Waszego CRM-a od lat. Dzisiaj pokażę Wam szybki trik, który w pudełku dostarcza Microsoft Dynamics 365 Sales, czyli generowane automatycznie, “ukryte” pulpity nawigacyjne.
Każdy z nas, kto korzystał z kiedykolwiek, z jakiejkolwiek aplikacji typu CRM wie doskonale, że po zalogowaniu się do systemu zostaniemy przeniesieni na pulpit nawigacyjny, a potem stamtąd będziemy mogli dalej kontynuować pracę. Pulpity nawigacyjne możemy wybierać sobie z listy predefiniowanych systemowych pulpitów, ewentualnie tworzyć je sami, co również wyświetlone zostanie na liście dostępnych pulpitów startowych.
A co jeżeli powiedziałbym Wam, że to nie wszystkie pulpity nawigacyjne, które możecie sobie wygenerować w Microsoft Dynamics 365 Sales? Co jeżeli istnieje jeszcze “ukryty” sposób na przygotowanie sobie komplementarnego raportu, opartego o widoki i wykresy, który możecie dowolnie filtrować i uzyskać z niego interesujące Was dane na temat wybranego obszaru w Waszym systemie CRM?
Dynamics 365 Sales dostarcza takiej możliwości. W ramach widoku wybranych tabel istnieje opcja utworzenia sobie “dynamicznego” pulpitu nawigacyjnego, zbudowanego na podstawie widoków i wykresów dostępnych dla określonej grupy informacji. Wystarczy, że wklikacie się w wybrany przez Was widok Klientów, Kontaktów, Szans Sprzedaży czy Klientów Potencjalnych, a następnie odnajdziecie przycisk “Otwórz pulpity nawigacyjne”. System wygeneruje automatycznie interaktywny raport, oparty na danych tabeli, która nas interesuje. Raport pozwoli na filtrowanie oparte o daty, wygenerowanie wykresów (oraz filtrowanie widoków na ich podstawie), czy dodawanie aktywnych filtrów na podstawie najpopularniejszych pól na danej tabeli.
Wartość tych raportów jest oczywista. Za pomocą kilku kliknięć generujemy sobie zaawansowane zestawienie statusu naszych Szans Sprzedażowych, kondycji naszych Klientów, czy liczby Kontaktów wraz z podstawowymi informacjami. Wszystko to w ramach absolutnie minimalnego wysiłku. W dodatku przy ogromnej satysfakcji ze znalezienia “ukrytej” funkcji!