Ekspert
Chcesz wiedzieć więcej?
Dzisiejszym materiałem zostanie zakończona seria trzech wpisów dotyczących integracji systemów Business Central i Dynamics 365 Sales. Przedstawię jedną z kluczowych korzyści integracji, jaką jest możliwość pracowania na zamówieniach oraz ofertach sprzedaży w obu aplikacjach. Zachęcam do sprawdzenia materiału wideo, gdzie szczegółowo przedstawiony został cały proces.
1.Praca na zamówieniach sprzedaży
Zacznijmy od ustawień Microsoft Dynamics 365 Connection Setup. Jeżeli chcemy, możemy skonfigurować integrację w taki sposób, że zamówienia oraz oferty sprzedaży utworzone w Dynamics 365 Sales zostaną automatycznie wygenerowane oraz połączone w systemie Business Central. Na potrzeby tego instruktażu przeprowadzę proces manualnie.

- Złożenie zamówienia sprzedaży w systemie Dynamics 365 for Sales

- Utworzenie zamówienia sprzedaży w systemie Business Central

- Zaksięgowanie wydania i sprzedaży

- Zmiana przez system w Sales, statusu zamówienia na: Zafakturowane

- Wysłanie zaksięgowanej faktury z systemu Business Central do Sales

- Zarejestrowanie płatności klienta


- Aktualizacja statystyk prowadzonych w systemie Sales

- Zmiana przez system w Sales, statusu zamówienia na: Opłacone

2. Praca na ofertach sprzedaży
- Zgłoszenie oferty sprzedaży w systemie Sales

- Utworzenie oferty sprzedaży w systemie Business Central


- Edycja oferty sprzedaży w systemie Sales – dodanie nowego produktu

- Aktualizacja oferty w Business Central

- Zaktualizowana oferta sprzedaży o nowy produkt w Business Central

Tymi dwoma procesami kończę serię trzech wpisów odnośnie integracji systemu ERP i CRM, zachęcam do sprawdzenia wcześniejszych części, oraz do śledzenia naszego bloga.