Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023
WAVE 1 2023

WAVE 1 2023

Nadchodzi nowa, duża, pierwsza w tym roku fala wydań aktualizacji systemu Business Central – WAVE 1 2023, a wraz z nią wiele ciekawych nowości.
Opublikowany
8.2.2023
Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów

Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu podstawowy proces zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem numerów partii. Numery partii identyfikują
Opublikowany
1.2.2023
Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps

Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps

Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Opublikowany
27.1.2023
Dostęp do danych Business Central z licencją Microsoft 365

Dostęp do danych Business Central z licencją Microsoft 365

W ramach WAVE 2 2022 (BC21) Microsoft po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i udostępnia nowe możliwości pozwalające na coraz to efektywniejszą...
Opublikowany
18.1.2023
Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365

Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365

Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Opublikowany
11.1.2023
Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail

Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail

Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...
Opublikowany
11.12.2022
Polecenie zapłaty w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Polecenie zapłaty w Microsoft Dynamics 365 Business Central

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość obsługi Polecenia Zapłaty w standardzie SEPA (Single Euro Payments Area) dla konkre...
Opublikowany
30.11.2022
Customer Voice – kluczowe dane

Customer Voice – kluczowe dane

Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla fi...
Opublikowany
23.11.2022
Koszty dodatkowe – nieodzowny element poprawnej wyceny zapasów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Koszty dodatkowe – nieodzowny element poprawnej wyceny zapasów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Jeszcze nie tak dawno byliśmy świadkami drugiej, corocznej dużej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. To idealny czas, aby ponownie nieco bliż...
Opublikowany
16.11.2022
Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing

Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing

Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
Opublikowany
2.11.2022
Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie

Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie

W dniach 12-14 października odbyła się popularna konferencja Microsoft Ignite przeznaczona dla partnerów Microsoft, dla informatyków, developerów, konsultantów oraz dl...
Opublikowany
30.10.2022