Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365

Opublikowany
22.3.2023
Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365
W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przestrzeni na ekranie. Jednym ze sposobów, które pomagają dostarczyć pełną informację wraz z niezbędnym kontekstem są skrócone formularze.

Połączenia. Powiązania. Relacje. Bazy danych w systemach CRM połączone są dziesiątkami sznurków, które wskazują na właściwe informacje. Każda oferta przypisana jest do odpowiedniego klienta. Każdy produkt do odpowiedniego magazynu. Każda faktura do właściwej umowy. Itak dalej, i tak dalej. Przykłady można mnożyć.

Często jednak bywa tak, że w gąszczu tych powiązań gubi się jasność i przejrzystość informacji. Połączenia i relacje powodują konieczność kolejnych kliknięć, otwarć okien przeglądarki, tylko po to, aby wyświetlić informacje o kliencie, którego dotyczy dana umowa czy o kontakcie, który zgłosił nam wybraną reklamację.

W przypadku aplikacji CRM-owej rodziny Dynamics 365 z rozwiązaniem tego problemu przychodzą formularze skrócone, pozwalające na zagnieżdżenie informacji powiązanego rekordu. Na przykład: na otwartym formularzu oferty jesteśmy w stanie wyświetlić podstawowe(i nie tylko) dane klienta. Na danych reklamacji informacje o osobie, która dokonała zgłoszenia. I tak dalej, bez kopiowania wpisów z pola do pola, bez konieczności dopisywania kolejnych procesów, niestandardowego kodu.

Skrócone formularze są doskonałym sposobem aby usprawnić dostarczanie pełnych informacji oraz znacząco zredukować ilość kliknięć, wykonywanych przez naszych użytkowników w systemie CRM w celu uzyskania potrzebnej do pracy wiedzy.

Poprzedni
Następny
Następny