Wsparcie w przestrzeni handlowej. LinkedIn Sales Navigator
O LinkedIn jako źródle potencjalnych kandydatów do pracy wspominaliśmy w zeszłym tygodniu. Wspomniany portal społecznościowy ma do zaoferowania jednak o wiele więcej n...
Opublikowany
10.7.2017
Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów
Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....
Opublikowany
3.7.2017
O platformie obliczeniowej Microsoft Azure
Nie jest tajemnicą, że Microsoft stawia na usługi oparte na platformie Azure. To autorskie rozwiązanie chmurowe jest połączeniem trzech modeli: SaaS, PaaS i IaaS. Dzię...
Opublikowany
26.6.2017
Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu
Każdy, kto brał udział w przetargach, wie, że ilość pracy włożonej w przygotowanie oferty może przerażać. Jeśli jest to jednorazowy przetarg, traktujemy go jako zwykły...
Opublikowany
19.6.2017
Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?
Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...
Opublikowany
12.6.2017
Jak zostać mistrzem Customer Experience?
Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobe...
Opublikowany
5.6.2017
O codzienności superhandlowców
Dynamics 365 for Sales to system wspierający nas – sprzedawców w osiąganiu celów. Pozwala nam na zarzadzanie naszym dniem pracy, monitorowanie potencjalnych klientów i...
Opublikowany
31.5.2017
Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć
Sukces wdrożenia zależy od nas i od naszego dostawcy. Im lepiej przygotujemy się do wdrożenia, tym mniej rzeczy nas zaskoczy w jego trakcie i zmniejszymy ryzyko niepow...
Opublikowany
22.5.2017
Kolejkowanie Spraw
Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie inter...
Opublikowany
15.5.2017
Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?
Doświadczenie klienta z naszą firmą nie kończy się na zrealizowanym zakupie. Często zdarza się, że to preludium do naszej wspólnej przygody, opartej na realizacji naby...
Opublikowany
8.5.2017
Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej
Często jest tak, że chcemy ograniczyć niektórym dostęp do danych w systemie. Nie każdy w naszej firmie musi widzieć informacje o kandydatach, którzy wysłali nam swoje....
Opublikowany
2.5.2017
Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO
Zarządzanie finansami firmy nieodłącznie wiąże się z przetwarzaniem newralgicznych danych dotyczących nie tylko samego przedsiębiorstwa, ale też jego partnerów bizneso...
Opublikowany
26.4.2017