Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
O platformie obliczeniowej Microsoft Azure

O platformie obliczeniowej Microsoft Azure

Nie jest tajemnicą, że Microsoft stawia na usługi oparte na platformie Azure. To autorskie rozwiązanie chmurowe jest połączeniem trzech modeli: SaaS, PaaS i IaaS. Dzię...
Opublikowany
26.6.2017
Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu

Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu

Każdy, kto brał udział w przetargach, wie, że ilość pracy włożonej w przygotowanie oferty może przerażać. Jeśli jest to jednorazowy przetarg, traktujemy go jako zwykły...
Opublikowany
19.6.2017
Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?

Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?

Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...
Opublikowany
12.6.2017
Jak zostać mistrzem Customer Experience?

Jak zostać mistrzem Customer Experience?

Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobe...
Opublikowany
5.6.2017
O codzienności superhandlowców

O codzienności superhandlowców

Dynamics 365 for Sales to system wspierający nas – sprzedawców w osiąganiu celów. Pozwala nam na zarzadzanie naszym dniem pracy, monitorowanie potencjalnych klientów i...
Opublikowany
31.5.2017
Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć

Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć

Sukces wdrożenia zależy od nas i od naszego dostawcy. Im lepiej przygotujemy się do wdrożenia, tym mniej rzeczy nas zaskoczy w jego trakcie i zmniejszymy ryzyko niepow...
Opublikowany
22.5.2017
Kolejkowanie Spraw

Kolejkowanie Spraw

Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie inter...
Opublikowany
15.5.2017
Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?

Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?

Doświadczenie klienta z naszą firmą nie kończy się na zrealizowanym zakupie. Często zdarza się, że to preludium do naszej wspólnej przygody, opartej na realizacji naby...
Opublikowany
8.5.2017
Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej

Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej

Często jest tak, że chcemy ograniczyć niektórym dostęp do danych w systemie. Nie każdy w naszej firmie musi widzieć informacje o kandydatach, którzy wysłali nam swoje....
Opublikowany
2.5.2017
Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO

Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO

Zarządzanie finansami firmy nieodłącznie wiąże się z przetwarzaniem newralgicznych danych dotyczących nie tylko samego przedsiębiorstwa, ale też jego partnerów bizneso...
Opublikowany
26.4.2017
RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary

RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary

Za niewiele ponad rok wejdzie w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Jeśli myślimy o wdrożeniu nowego systemu IT w najbliższym czasie lub ro...
Opublikowany
18.4.2017
Parę słów o portalach

Parę słów o portalach

Dynamics 365 for Sales i Dynamics 365 for Customer Service to wewnętrzne portale do zarządzania relacjami z klientem. To znaczy, że dostęp do ich zasobów jest ogranicz...
Opublikowany
10.4.2017