Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary

RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary

Za niewiele ponad rok wejdzie w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Jeśli myślimy o wdrożeniu nowego systemu IT w najbliższym czasie lub ro...
Opublikowany
18.4.2017
Parę słów o portalach

Parę słów o portalach

Dynamics 365 for Sales i Dynamics 365 for Customer Service to wewnętrzne portale do zarządzania relacjami z klientem. To znaczy, że dostęp do ich zasobów jest ogranicz...
Opublikowany
10.4.2017
Cała moc w analityce: Power BI

Cała moc w analityce: Power BI

Skoro wdrożyliśmy w naszej firmie system Dynamics CRM i z sukcesem z niego korzystamy, warto zwrócić uwagę na narzędzia rozwijające możliwości naszego systemu. Jako, ż...
Opublikowany
3.4.2017
Dynamics 365: Online czy On-Premises? Vol. 2

Dynamics 365: Online czy On-Premises? Vol. 2

Do tematu różnic Online i On-Premises będziemy pewnie powracać od czasu do czasu. Tym razem, aby pokazać na czym polegają różnice zarówno funkcjonalne, techniczne jak...
Opublikowany
27.3.2017
Giną mi maile!

Giną mi maile!

Chyba każdy z nas miał kiedyś problem z odnalezieniem maila sprzed dwóch lat, w którym wysłane było super tajne hasło do jakiegoś systemu, z którego nie korzysta od da...
Opublikowany
20.3.2017
Analiza – dlaczego warto zapłacić za nią więcej

Analiza – dlaczego warto zapłacić za nią więcej

Kiedy planujemy wdrożenie nowego systemu informatycznego w naszej firmie określamy nasze wymagania i budżet. Przygotowujemy długa listę naszych wymagań, życzeń i oczek...
Opublikowany
13.3.2017
Go Live – dramat użytkownika

Go Live – dramat użytkownika

Każde wdrożenie kiedyś się kończy. Optymistycznie załóżmy, że sukcesem (mamy w końcu jakieś 30% szansy na to). A sukces to uruchomienie produkcyjne. A to już jest dram...
Opublikowany
6.3.2017
Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie

Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie

Komunikacja to jeden z najważniejszych czynników (nie)powodzenia w projekcie. Badania The Standish Group wskazują na to, że zdaniem menadżerów IT brak zaangażowania ko...
Opublikowany
27.2.2017
Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Kiedy podejmujemy decyzję o wdrożeniu nowego sytemu informatycznego, niezależnie od tego czy jest to system klasy CRM, ERP, czy nowy system do marketing automation, je...
Opublikowany
20.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Proces poszukiwania naszego wymarzonego systemu informatycznego może być mozolny i męczący. Czytanie o funkcjach oferowanych przez liczne narzędz...
Opublikowany
13.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Dynamics 365 for Project Service Automation. Jeśli nasza praca na co dzień polega na realizacji różnych projektów, to moduł Project Service Automation jest skierowany...
Opublikowany
6.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Relacji z klientem nie zbudujemy bazując jedynie na gromadzeniu danych. Wszystko, co się dzieje wokół spraw naszych klientów i to w jaki s...
Opublikowany
30.1.2017