Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
CRM oczami początkującego. Przyjazny interfejs, czyli pierwsze wrażenia z obsługi systemu.

CRM oczami początkującego. Przyjazny interfejs, czyli pierwsze wrażenia z obsługi systemu.

Przygodę z systemem Microsoft Dynamics 365 (narzędzie klasy CRM) rozpoczęłam około miesiąc temu, gdy zaczynałam mój staż w Intersys. Pamiętam, że dostałam parę zadań d...
Opublikowany
18.7.2019
Korzyści z analizy – poznaj swój system jeszcze przed wdrożeniem

Korzyści z analizy – poznaj swój system jeszcze przed wdrożeniem

Zastanawiając się nad doborem odpowiedniego dla przedsiębiorstwa systemu informatycznego powinniśmy najpierw sprecyzować nasze oczekiwania. Przeanalizować, co chcemy os..
Opublikowany
27.6.2019
Czy warto rozliczać projekt IT w modelu Time & Material, a może jednak Fixed Price?

Czy warto rozliczać projekt IT w modelu Time & Material, a może jednak Fixed Price?

Różnorodność modeli współpracy przy wdrożeniach systemów IT pozwala nam lepiej dopasować się do projektu, który aktualnie znajduje się na etapie planowania. Jedną z is...
Opublikowany
19.6.2019
Synergia teorii akademickiej z praktyką zawodową

Synergia teorii akademickiej z praktyką zawodową

Rynek systemów Microsoft z rodziny Dynamics rozwija się w zawrotnym tempie na całym świecie. Każdego dnia, tygodnia i miesiąca powstają nowe narzędzia, nowe usługi or...
Opublikowany
5.6.2019
Dynamics 365 for Marketing – nowości w April Release 2019

Dynamics 365 for Marketing – nowości w April Release 2019

Dynamics 365 for Marketing to rozwiązanie przeznaczone do automatyzacji działań marketingowych, które może pomóc firmom zmienić więcej perspektyw biznesowych na rzeczy...
Opublikowany
3.6.2019
Ile jest cukru w mailu? Czyli jak dotrzeć do kluczowych informacji w treści zapytań mailowych od klientów.

Ile jest cukru w mailu? Czyli jak dotrzeć do kluczowych informacji w treści zapytań mailowych od klientów.

Prowadząc firmę na pewno korzystasz z poczty email do korespondencji z obecnymi klientami, a także tymi potencjalnymi. Często w tej korespondencji są ważne informacje....
Opublikowany
30.5.2019
Mobilne zarządzanie magazynem WMS w D365 Business Central

Mobilne zarządzanie magazynem WMS w D365 Business Central

Jedną ze standardowych funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (dawniej Dynamics NAV) jest rozbudowana funkcjonalność zarządzania operacjami ma...
Opublikowany
23.5.2019
Wsparcie serwisowe dla systemu – dlaczego jest tak istotne w funkcjonowaniu biznesu?

Wsparcie serwisowe dla systemu – dlaczego jest tak istotne w funkcjonowaniu biznesu?

Bez względu na to, na jakim systemie opiera się funkcjonowanie biznesu, jakakolwiek dowolna awaria, może spowodować nieprzewidziane zmiany w płynności działania firmy...
Opublikowany
30.4.2019
Morpheus – tunning CRM dla obsługi klienta

Morpheus – tunning CRM dla obsługi klienta

Arystoteles mawiał, że mniejsze rzeczy trzeba poświęcać dla większych. To stwierdzenie sprawdza się także w przypadku systemu Microsoft Dynamics, rozwiązania projektow...
Opublikowany
24.4.2019
Wiosenne nowości w April Release 2019

Wiosenne nowości w April Release 2019

Informacje zaprezentowane przez Microsoft na temat Dynamics April Release 2019 odnoszą się do najnowszych funkcjonalności platformy Dynamics 365 oraz Power Platform, k...
Opublikowany
18.4.2019
Dynamics NAV 2018 vs Dynamics 365 Business Central

Dynamics NAV 2018 vs Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central (system ERP – Dynamics NAV) to kompleksowe rozwiązanie zwiększające efektywność zarządzania przedsiębiorstwem. Jest w pełni int...
Opublikowany
29.3.2019
Czy Sztuczna Inteligencja zastąpi sprzedawców, czyli Dynamics 365 AI for Sales

Czy Sztuczna Inteligencja zastąpi sprzedawców, czyli Dynamics 365 AI for Sales

Dzięki stosunkowo szybko postępującej i wciąż przyspieszającej globalizacji, hasła Artificial Intelligence, Machine Learning, Internet of Things czy Predictive Analysi...
Opublikowany
28.3.2019