Kalendarz marketingowy
Microsoft wciąż rozwija swoje narzędzia w zakresie funkcjonalności CRM, które pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć system. Dużo nowości nastąpiło ostatnio w aplikacj...
Opublikowany
5.6.2024
Microsoft Build 2024 – podsumowanie głównych założeń Microsoftu w ewolucji i rozwoju narzędzi AI
W tym roku konferencja Microsoft Build miała miejsce w dniach 21-23 maja i skupiała się na rozwoju sztucznej inteligencji, praktycznym zastosowaniu AI, nowościach w Co...
Opublikowany
3.6.2024
Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 2
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym skupić się na kilku wprowadzonych zmianach w module projektów w ramach Wave 1 2024. Zmiany te mocno ułatwią pracę u...
Opublikowany
29.5.2024
Copilot: asystent tworzenia segmentów w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podróży przez oszczędność czasu ciąg dalszy. Dziś jedna z podstawowych funkcji narzędzi klasy Marketing Automation, czyli tworzenie grup docelowych. Częsta udręka i zm...
Opublikowany
22.5.2024
Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 1
Najnowsza wersja Business Central posiada szereg nowych funkcjonalności w obszarze aplikacji, czy UX. W jednym z poprzednich wpisów o Business Central Wave 1 2024...
Opublikowany
15.5.2024
Asystent budowania kampanii Copilot w Microsoft Dynamics 365 Customer Insight Journeys
To zaczyna brzmieć coraz bardziej trywialnie, ale mówimy o faktach. Biznesowa sztuczna inteligencja powinna pomóc oszczędzać cenny czas pracowników. Marketing to dział...
Opublikowany
8.5.2024
Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central
Rozwiązanie BC pozwala na skuteczne zarządzanie cennikami i rabatami, co jest bardzo istotne na dynamicznie zmieniającym się rynku. Dzięki cennikom możemy ustalić indy...
Opublikowany
25.4.2024
Business Central Wave 1 2024
Jak co roku, zgodnie z planem Microsoft zapowiada szereg nowości w systemie Dynamics 365 Business Central w ramach Wave 1 2024, które udostępniane będą w okresie od kw...
Opublikowany
19.4.2024
Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
AI DEV DAY – podsumowanie konferencji
W dniu 25.03 w siedzibie Microsoftu w Warszawie odbyła się konferencja dotycząca sztucznej inteligencji i jej zastosowania, czyli AI DEV DAY. Nie była to wyłącznie sur...
Opublikowany
12.4.2024
Uporządkowanie wiedzy w obszarze korekty faktur sprzedaży w aplikacji MS Dynamics Business Central
Temat korygowania dokumentów handlowych jest jednym z częściej pojawiających się pytań w obszarze funkcjonalności systemów ERP. Pomimo dołożonych starań – znajomości p...
Opublikowany
10.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales
Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024