Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Kiedy podejmujemy decyzję o wdrożeniu nowego sytemu informatycznego, niezależnie od tego czy jest to system klasy CRM, ERP, czy nowy system do marketing automation, je...
Opublikowany
20.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Proces poszukiwania naszego wymarzonego systemu informatycznego może być mozolny i męczący. Czytanie o funkcjach oferowanych przez liczne narzędz...
Opublikowany
13.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Dynamics 365 for Project Service Automation. Jeśli nasza praca na co dzień polega na realizacji różnych projektów, to moduł Project Service Automation jest skierowany...
Opublikowany
6.2.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Relacji z klientem nie zbudujemy bazując jedynie na gromadzeniu danych. Wszystko, co się dzieje wokół spraw naszych klientów i to w jaki s...
Opublikowany
30.1.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 3

Komponenty Dynamics 365 – Część 3

Co prawda jest to blog o CRM (i mimo zmiany produktu na Dynamics 365 będzie bardziej skupiony na funkcjach typowo CRMowych), wypada wspomnieć o komponentach klasy ERP...
Opublikowany
24.1.2017
Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM

Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM

Jak zacząć korzystać z dodatkowych serwerów w starszych wersjach Dynamics CRM? Wiele firm korzystających ze starszych wersji Dynamics CRM (2016 i poprzednie) zastanawia..
Opublikowany
16.1.2017
Dynamics 365: Online czy On-Premises?

Dynamics 365: Online czy On-Premises?

Na początku listopada Microsoft wywołał rewolucję wprowadzając na rynek Dynamics 365 Online. Na pojawienie się wersji On-Premises trzeba było poczekać do grudnia. Pode...
Opublikowany
3.1.2017
Komponenty Dynamics 365 – Część 2

Komponenty Dynamics 365 – Część 2

Dynamics 365 for Customer Service – jak dbać o relację z klientem po sprzedaży. Moduł Customer Service tak jak moduł Sales był znany dotychczasowym użytkownikom Dynami...
Opublikowany
21.12.2016
Komponenty Dynamics 365 – Część 1

Komponenty Dynamics 365 – Część 1

Dynamics for Sales czyli stary Dynamics CRM. O Dynamics CRM pisaliśmy na początku istnienia bloga. Dynamics for Sales jest w znaczącej mierze tym samym, czym był Dynam...
Opublikowany
15.12.2016
Dynamics 365 – rzecz o systemach modułowych

Dynamics 365 – rzecz o systemach modułowych

Tym razem będzie szerzej o Dynamics 365 i tym, co nam oferuje. A przede wszystkim o tym, że system informatyczny można budować jak dom modułowy – z gotowego szkieletu...
Opublikowany
8.12.2016
Dynamics 365 – Zmiany, zmiany, zmiany

Dynamics 365 – Zmiany, zmiany, zmiany

1 listopada Microsoft wprowadził na rynek nowy system Dynamics 365, który zajął miejsce CRM Online. Wspominaliśmy o tym w poprzednim wpisie. Zmieniło się wszystko – zm...
Opublikowany
23.11.2016
Microsoft Dynamics 365 czyli nowa generacja inteligentnych aplikacji biznesowych

Microsoft Dynamics 365 czyli nowa generacja inteligentnych aplikacji biznesowych

Czym jest Dynamics 365? To zintegrowane rozwiązanie biznesowe, dedykowane dla wszystkich przedsiębiorstw. Microsoft Dynamics 365 Business Edition to kombinacja funkcj...
Opublikowany
18.11.2016