.png)
Kolejkowanie Spraw
Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie inter...
Opublikowany
15.5.2017

Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?
Doświadczenie klienta z naszą firmą nie kończy się na zrealizowanym zakupie. Często zdarza się, że to preludium do naszej wspólnej przygody, opartej na realizacji naby...
Opublikowany
8.5.2017

Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej
Często jest tak, że chcemy ograniczyć niektórym dostęp do danych w systemie. Nie każdy w naszej firmie musi widzieć informacje o kandydatach, którzy wysłali nam swoje....
Opublikowany
2.5.2017

Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO
Zarządzanie finansami firmy nieodłącznie wiąże się z przetwarzaniem newralgicznych danych dotyczących nie tylko samego przedsiębiorstwa, ale też jego partnerów bizneso...
Opublikowany
26.4.2017

RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary
Za niewiele ponad rok wejdzie w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Jeśli myślimy o wdrożeniu nowego systemu IT w najbliższym czasie lub ro...
Opublikowany
18.4.2017

Parę słów o portalach
Dynamics 365 for Sales i Dynamics 365 for Customer Service to wewnętrzne portale do zarządzania relacjami z klientem. To znaczy, że dostęp do ich zasobów jest ogranicz...
Opublikowany
10.4.2017

Cała moc w analityce: Power BI
Skoro wdrożyliśmy w naszej firmie system Dynamics CRM i z sukcesem z niego korzystamy, warto zwrócić uwagę na narzędzia rozwijające możliwości naszego systemu. Jako, ż...
Opublikowany
3.4.2017

Dynamics 365: Online czy On-Premises? Vol. 2
Do tematu różnic Online i On-Premises będziemy pewnie powracać od czasu do czasu. Tym razem, aby pokazać na czym polegają różnice zarówno funkcjonalne, techniczne jak...
Opublikowany
27.3.2017

Giną mi maile!
Chyba każdy z nas miał kiedyś problem z odnalezieniem maila sprzed dwóch lat, w którym wysłane było super tajne hasło do jakiegoś systemu, z którego nie korzysta od da...
Opublikowany
20.3.2017

Analiza – dlaczego warto zapłacić za nią więcej
Kiedy planujemy wdrożenie nowego systemu informatycznego w naszej firmie określamy nasze wymagania i budżet. Przygotowujemy długa listę naszych wymagań, życzeń i oczek...
Opublikowany
13.3.2017

Go Live – dramat użytkownika
Każde wdrożenie kiedyś się kończy. Optymistycznie załóżmy, że sukcesem (mamy w końcu jakieś 30% szansy na to). A sukces to uruchomienie produkcyjne. A to już jest dram...
Opublikowany
6.3.2017

Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie
Komunikacja to jeden z najważniejszych czynników (nie)powodzenia w projekcie. Badania The Standish Group wskazują na to, że zdaniem menadżerów IT brak zaangażowania ko...
Opublikowany
27.2.2017