Coraz więcej zespołów sprzedażowych codziennie wykorzystuje sztuczną inteligencję, w tym Copilota dla Sprzedaży, dostępnego w Microsoft Dynamics 365 Sales. Warto zatem wiedzieć, jak w łatwy sposób, z pomocą administratora, dodać sobie Copilota do nawigacji swojej aplikacji sprzedażowej.
System CRM to żywe narzędzie. Administratorzy, programiści, wdrożeniowcy dostosowują aplikację tak, aby odpowiadała potrzebom użytkowników i sprzedawców. Często kończymy więc z narzędziem, w którym sami, jako firma, musimy pamiętać o włączaniu i udostępnianiu naszym użytkownikom nowych opcji. Jedną z takich rzeczy jest oczywiście Copilot for Sales, rewolucyjne narzędzie usprawniające pracę naszego zespołu sprzedażowego.
Za pomocą prostego dostosowania możemy udostępnić Copilota for Sales w naszej niestandardowej, dostosowanej aplikacji sprzedażowej, gwarantując i upewniając się, że jesteśmy na bieżąco z nowościami i wszystkimi możliwościami, jakie niesie ze sobą wykorzystywanie generatywnej AI w systemie. Możemy umieścić dostęp do Copilota w dowolnym miejscu w menu, dając użytkownikom łatwy sposób nawigacji oraz przypominając o jego obecności.
Wystarczy do aplikacji dodać niestandardową stronę nawigacji o następującym adresie: /main.aspx?&pagetype=control&controlName=PowerApps.Copilot i Copilot będzie dostępny również w Waszej, dostosowanej apce.
Jeżeli w Waszych aplikacjach CRM nie widzicie pulpitu nawigacyjnego Copilota for Sales, poproście koniecznie Waszych o włączenie tego dostępu.