Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales

Opublikowany
5.8.2020
Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales

Otworzył czy nie otworzył? Kliknął w link? Kiedy? A załącznik? Sprawdził co mu wysłaliśmy? Znacie te pytania, prawda? Każdy, kto prowadzi sprzedażową komunikację z Klientem chciałby wiedzieć, co też nasz odbiorca zrobi z naszą wiadomością. Pomocną dłoń wyciąga Dynamics 365 Sales z drobną, ale bezpłatną (!) pomocą Dynamics 365 Sales Insights.


Co się stało z moim mailem?

Jeżeli chodzi o obsługę naszych Klientów niecierpliwość wcale nie musi być uznawana za wadę. Wręcz przeciwnie. Chcielibyśmy jak najszybciej wiedzieć, co stało się z komunikacją, którą do naszego partnera wysłaliśmy. Czy miał czas rzucić na nią okiem? Czy otworzył załącznik? A może od tygodnia nie przeczytał naszego e-maila? Co stało się z linkiem do ankiety, który mu wysłaliśmy. Kliknął i nie uzupełnił?

Interakcja z użyciem poczty e-mail

Odpowiedź na te pytania przynosi funkcjonalność interakcji z użyciem poczty e-mail, która dosłownie śledzi zachowanie naszego użytkownika wobec wysłanej z naszego systemu CRM wiadomości.

W prosty sposób pozwala na zweryfikowanie, czy skrupulatnie przygotowany przez nas e-mail, z na przykład ofertą, został w ogóle otwarty. A jeżeli tak, to ile razy i kiedy. Możemy sprawdzić, czy zawarty w mailu link został kliknięty, załącznik przeczytany oraz ile razy na daną wiadomość użytkownik, do którego wysłaliśmy komunikat, odpowiedział.

To jeszcze nie wszystko. Dodatkowo funkcja interakcji z użyciem poczty e-mail pozwala na ustawienie automatycznych przypomnień do danej wiadomości, z możliwością ustawienia warunku, na przykład – jeżeli nie otrzymaliśmy odpowiedzi na daną wiadomość w określonym terminie. Pakiet interakcji z użyciem poczty zamyka funkcja planowania wiadomości e-mail, możemy po prostu ustawić kiedy konkretna wiadomość zostanie wysłana do wybranego Klienta.

Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales

Bez dodatkowej licencji

Wiem, o co jeszcze chcecie mnie zapytać. Czy skoro za realizację tej funkcji odpowiada dodatkowe (skądinąd bardzo użyteczne) narzędzie Microsoft Dynamics Sales Insights, to czy po instalacji mojego CRM-a nie będę miał dostępu do tych możliwości bez kolejnych opłat? Uspokajam. Pomimo, iż rzeczywiście śledzenie aktywności odbiorcy e-maila należy do kompetencji tej aplikacji, to jeżeli tylko jesteśmy użytkownikami wersji Dynamics 365 Sales Enterprise, mamy możliwość bezpłatnego korzystania z weryfikacji działań odbiorcy e-maili wysyłanych z systemu CRM.

Poprzedni
Następny
Następny