Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Opublikowany
8.2.2023
Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie te niedociągnięcia komplikują i przedłużają pracę handlowców. Jednym z rozwiązań na problemy ze spójnością bazy danych jest funkcja scalania rekordów w Dynamics 365.


Duplikaty. Powtarzające się informacje w naszej bazie danych, pod którymi wprowadzamy piętrzące się notatki czy komentarze. Podobne wpisy, no bo przecież Klient „Intersys” to nie to samo, co „Intersys sp. z o.o.”, prawda? Takich przypadków mnoży nam się w naszych bazach codziennie całe mnóstwo. Kolekcjonujemy je, utrudniając sobie pracę, komplikując wyszukiwanie informacji i przede wszystkim wprowadzając niepotrzebny zamęt do danych raportowanych i eksportowanych na zewnątrz systemów CRM czy marketingowych.

Microsoft Dynamics 365 przychodzi tutaj z prostym i skutecznym rozwiązaniem, pozwalającym użytkownikowi na szybkie uporządkowanie bazy: scalaniem rekordów. Funkcja ta umożliwia szybko i bezinwazyjnie połączyć zduplikowane informacje w jeden wpis w bazie danych. Ogromnym atutem scalania jest fakt, iż po połączeniu scalonych rekordów wszystkie zależne i powiązane dane przenoszone są do jednego, scalonego wpisu. Zatem: jeżeli pod dwoma, zduplikowanymi Klientami mamy wpisane różne notatki, spotkania, rozmowy telefoniczne, scalenie spowoduje przeniesienie ich pod wybrany przez nas główny, scalony rekord. Tym samym nie umyka nam nic, co przez przypadek mogliśmy zarejestrować na duplikacie.

Scalanie rekordów jest prostym i skutecznym sposobem na uporządkowanie i trzymanie w ryzach bazy danych w naszym systemie CRM.

Poprzedni
Następny
Następny