Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa wiedza i rzeczy, o których łatwo zapomnieć. Z funkcją synchronizacji rozmów Microsoft Teams do Dynamics 365 nie zapomnimy już o niczym.
Jedną z podstawowych funkcji, jaką realizować ma CRM w naszych organizacjach jest przechowywanie historii zdarzeń i relacji, jakie nawiązujemy z naszymi Klientami, czy Partnerami. Wiadomości e-mail, spotkania, rozmowy telefoniczne to już niemal standard, nie robiący na nikim wrażenia. Coraz częściej jednak biznesowe konwersacje nie są wcale prowadzone już w ramach tradycyjnych kanałów. Nowoczesne komunikatory zajmują miejsce e-maili, czy telefonów, a wiadomości wymieniane na przykład w Microsoft Teams z Klientami, czy z członkami naszych własnych, wewnętrznych zespołów są nośnikami bezcennej biznesowej wiedzy. Wiedzy, która tym samym staje się często niezbędna do codziennej pracy w obsłudze klienta, czy sprzedaży.
Z pomocą na rozwiązanie tego wyzwania przychodzi nowa synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365. W ramach funkcji możemy do dowolnego wpisu, dowolnego rekordu w bazie systemu CRM przypiąć wybraną z Microsoft Teams rozmowy. Synchronizacja odbywa się w sposób czytelny: konwersacja przypinana jest na głównym formularzu rekordu, na tzw. osi czasu, pozwalającej w łatwy sposób wyszukiwać i filtrować zdarzenia w ramach dotychczasowej relacji z Klientem.
Dodatkowo funkcja pozwala również na bezpośrednie tworzenie z Microsoft Teams zadań do Twojego systemu CRM. W ten sposób użytkownicy mogą oszczędzić czas i na podstawie wymiany zdań w danej konwersacji od razu wpisać sobie zadanie do wykonania, niezależnie czy będzie to w kontekście pracy do wykonania dla Klienta, czy zadań wewnętrznych, o których rozmawiali na Teamsach.
Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Dynamics 365 to kolejny krok w stronę spójnego, całościowego ujęcia relacji i wszystkich zdarzeń, dotyczących istotnych dla nas rzeczy, realizowanych w CRM.