Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Opublikowany
26.1.2022
Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często podstawa i fundament marketingu, jaki prowadzimy w ramach naszej firmy. Moduł mediów społecznościowych w Microsoft Dynamics 365 Marketing pozwala usprawnić proces zarządzania naszą komunikacją w social media.


Scenariuszy jest wiele, od prostego prowadzenia firmowego fan page na Facebooku, przez zaangażowaną komunikację na Twitterze, czy super profesjonalny, wyspecjalizowany blog na LinkedIn. W każdym z tych przypadków nasza obecność w social mediach staje się istotnym kamyczkiem w marketingowym ogródku. Elementem przybliżającym nas do sprzedaży, do skutecznej obsługi Klienta, czy do utrzymywania stabilnych relacji z naszymi potencjalnymi i obecnymi Klientami. Mając świadomość, jak ważna we współczesnym świecie stała się komunikacja poprzez social media powołujemy do tego wyspecjalizowane działy, oddajemy ją w ręce agencji, czy sami staramy się śledzić światowe trendy.

Z pomocą, jak w przypadku wielu marketingowych wyzwań, przychodzi nam moduł Microsoft Dynamics 365 Marketing, który pozwala na zarządzanie postami i komunikacją w mediach społecznościowych na poziomie czterech głównych kanałów: Twittera, Facebooka, LinkedIna oraz Instagrama.

W rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365 Marketing mamy możliwość planowania postów, śledzenia komentarzy, weryfikacji reakcji na nasz post, czy bezpośredniego publikowania informacji na wybraną przez nas stronę na Facebooku, czy profil na Twitterze. Możemy oczywiście dodawać multimedia, podglądać, w jaki sposób nasz post będzie widoczny na naszym profilu, czy wreszcie przeglądać wszystkie dodawane przez nas informacje w social mediach z poziomu wygodnego kalendarza, będącego swojego rodzaju social media plannerem. To wszystko ujęte zostało w bardzo intuicyjnym interfejsie, nie wymagającym skomplikowanego i eksperckiego poruszania się po modułach Business Suite Facebooka, czy Sales Navigator LinkedIna.

Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Moduł mediów społecznościowych w Dynamics 365 Marketing pozwala na sprawne i efektywne zarządzanie komunikacją w social mediach bezpośrednio z naszego narzędzia do procesów marketing automation, czyniąc naszą komunikację i pracę marketingową bardziej spójną i ujednoliconą.

Poprzedni
Następny
Następny