Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Opublikowany
3.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając na maile. Pora to usprawnić i tutaj z pomocą przychodzi Copilot for Sales w Microsoft Outlook w połączeniu z Microsoft Dynamics 365.

Nie ma drugiej, bardziej powtarzalnej czynności w życiu pracowników niż czytanie, a następnie przygotowanie odpowiedzi na maila. Każdy z nas wielokrotnie musiał odpowiadać na to samo pytanie. Na ten sam problem. Za każdym razem poświęcając czas, jeżeli nie na napisanie maila (bo przecież raz już go napisaliśmy), to na „kopiuj-wklej” z naszych poprzednich odpowiedzi w takim samym lub podobnym temacie. Jeżeli podobnym – no to oczywiście musimy naszą odpowiedź dopracować, poprawić, usunąć fragmenty niedotyczące tego Klienta. I tak dalej. Mrówcza, powtarzalna i upierdliwa praca. Idealna do tego, aby uprościć ją sobie i zautomatyzować za pomocą AI.

To właśnie sztuczna inteligencja może na podstawie naszych dotychczasowych doświadczeń, a przede wszystkim wykorzystując kontekst maila wygenerować automatyczną, dostosowaną do naszych wymagań odpowiedź. Klient pyta o produkt? Żaden problem. Copilot znajdzie jego opis, znajdzie nasze doświadczenia z danym produktem i odpowiedź gotowa. Klient pyta o datę najbliższego możliwego spotkania? Żaden problem. Copilot spojrzy w nasz kalendarz i wstawi propozycję spotkania (wraz z ładnie napisanym zaproszeniem!) w dostępnym terminie. I tak dalej.

Oddajemy najbardziej powtarzalną pracę w ręce AI, która dodatkowo potrafi jeszcze kilka sztuczek: może naszego maila napisać w sposób bardziej formalny lub „przyjacielski”, spoufalający się. Może go skrócić do minimum, tak aby Klient nie czytał stron tekstu, bądź rozciągnąć go na długi wywód.

Dodatkowo warto wspomnieć, że sztuczna inteligencja Copilota w Outlooku współpracuje bezpośrednio z Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM), automatycznie przekazując i integrując informacje z wysyłanych maili do naszego systemu, tworząc tym samym bazę naszych dotychczasowych relacji i dodatkowo ucząc naszą sztuczną inteligencję jak pracujemy, jak odpowiadamy Klientowi i jakie osiągamy rezultaty pracując w ten sposób. Czyniąc tym samym nasze wewnętrzne biznesowe AI jeszcze mądrzejszym, co będzie skutkowało lepszymi i bardziej znaczącymi odpowiedziami, generowanymi przez Copilota. Koło się zamyka, a my oszczędzamy coraz więcej czasu.

Poprzedni
Następny
Następny