Ekran startowy Copilot w Dynamics 365 Sales

Opublikowany
2.10.2024
Ekran startowy Copilot w Dynamics 365 Sales

Historia powoli dzieje się na naszych oczach. Mozolne przeszukiwanie systemu CRM w  celu znalezienia odpowiednich informacji, klikanie z widoku na widok, z formularza na formularz – to już przeszłość. Przyszłością jest konwersacyjny tryb pracy z Twoim CRM. Z ekranu startowego Copilot.

To kolejny i naturalny krok rewolucji związanej ze sztuczną inteligencją. Skoro chaty, z którymi dyskutujemy, potrafią rozumieć coraz więcej, to dlaczego nie mogłyby znajdować odpowiednich informacji w naszym CRM, podpowiadać ostatnich zmian, rzeczy do zrobienia i tak dalej?  

Wbudowany w system Dynamics 365 Sales Copilot ma prosty cel: zrozumieć potrzebę sprzedawcy czy managera i odpowiedzieć w sposób znaczący na jego pytanie, wyświetlając odpowiedni widok, odpowiednie rekordy z bazy czy generując niezbędne zestawienie. Koniec z poszukiwaniem rzeczy w systemie, wpisywaniem kwerend w wyszukiwanie zaawansowane.  

Ekran startowy Copilota będzie też doskonałym narzędziem do zorganizowania sobie pracy - możemy go zapytać o ostatnie przypisane do nas zadania, poprosić o przygotowanie się do spotkań handlowych czy o przeanalizowanie ostatnich sprzedażowych maili, którymi powinniśmy się zająć. To ogromna oszczędność czasu zarówno dla osób pracujących, jak i konfigurujących system.  

Jednym z najbardziej wartościowych aspektów Copilota jest jego zdolność do analizy danych w czasie rzeczywistym. Użytkownicy mogą na bieżąco monitorować postępy w sprzedaży, śledzić kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) i natychmiast reagować na pojawiające się problemy. Funkcja zapewnia zatem pełną kontrolę nad procesem sprzedażowym i umożliwia szybkie dostosowanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych.

Wprowadzenie ekranu startowego Copilota w Dynamics 365 Sales to znaczący krok naprzód w zarządzaniu sprzedażą i interakcjami z klientami. To innowacyjne narzędzie zostało zaprojektowane, aby maksymalizować efektywność pracy zespołów sprzedażowych, a jednocześnie zapewniać pełną kontrolę nad procesami sprzedażowymi.

Poprzedni
Następny
Następny