Chcąc zwiększać szybko i efektywnie sprzedaż należy pozyskiwać leady. Tworząc kampanie i procesy pozyskiwania potencjalnych klientów, finalnie nasze końcowe działania muszą doprowadzić do tego, by osoby zainteresowane naszymi usługami, pozostawiały nam do siebie kontakt, najlepiej za pomocą formularzy. Dzięki temu wszystkie dane w bazie będą przejrzyste i uporządkowane. A co za tym idzie w łatwy sposób będziemy mogli skontaktować się z osobami zainteresowanymi świadczonymi przez nas usługami.
Tworzenie formularzy
Proces tworzenie formularzy w aplikacji Dynamics 365 Marketing jest niezwykle prosty i intuicyjny. Możemy skorzystać zarówno z gotowych szablonów formularzy, jak i utworzyć taki formularz samodzielnie. Niezależnie, którą opcję wybierzemy, jeżeli za pomocą projektanta formularza nie wyklikamy estetycznie odpowiedniej dla nas treści, zawsze możemy poprawić to korzystając z opcji edytora HTML.
Pola formularza
Tworząc formularz marketingowy możemy używać nie tylko pól standardowych formularzy, ale także utworzyć nowe niestandardowe pola. Dzięki temu nasz formularz może przedstawiać dowolnie wybrane przez nas informacje.
Formularz, który utworzymy możemy w błyskawiczny sposób zamieścić na stworzonej przez nas stronie marketingowej. Jej tworzenie jest równie instynktowne, dzięki odpowiedniemu projektantowi zawartości cyfrowej, który umożliwia nam edycję takiej strony za pomocą udogodnienia, jakim jest „drag-and-drop”.
Formularze marketingowe w Dynamics 365 Marketing są odpowiedzią na potrzeby działów marketingu, których działania skupiają się na zwiększeniu sprzedaży w bardzo przystępny sposób. Zarządzanie formularzami na stronie i tworzenie stron marketingowych, dzięki Dynamics 365 Marketing jest możliwe w dynamiczny i intuicyjny sposób bez konieczności angażowania programistów.