Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM

Opublikowany
13.9.2023
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dynamics 365 CRM pozwala na szybkie i elastyczne zarządzanie tematami nieaktywnych, odchodzących czy zwolnionych pracowników.

Przypisane zadania, oferty, szanse sprzedaży, potencjalni klienci. Najczęściej w systemach CRM konkretna osoba, wymieniony z imienia i nazwiska użytkownik odpowiada za konkretny temat. Problem pojawia się w momencie, kiedy dana osoba, z przeróżnych przyczyn, postanawia zakończyć z nami współpracę. Co zrobić, jak aktualizować te wszystkie wpisy? Jak szybko i skutecznie „rozdać” tematy pomiędzy innych pracowników?

W Dynamics 365, w aplikacjach CRM, przychodzi z pomocą funkcja ponownego przypisywania rekordów nieaktywnych użytkowników. W momencie gdy dana osoba opuszcza organizację administrator systemu bądź administrator biznesowy ma możliwość masowego przepisania wszystkich zadań i prac w CRM do innej osoby. W przypadku uruchomionych alertów takie wybrane osoby mogą również otrzymać powiadomienie o nowych, przypisanych do nich rekordach.

Funkcja „Przypisz ponownie rekordy” pozwala na efektywne i błyskawiczne przepięcie zaległych tematów odchodzących pracowników. Mała rzecz o potężnym wpływie na porządek w naszym CRM.

Poprzedni
Następny
Następny