Ekspert
Chcesz wiedzieć więcej?
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć ułożone chronologicznie działania takie jak wiadomości e-mail, rozmowy telefoniczne oraz zadania.
Prócz tego jest możliwość zapisania czatów połączonych zdanym rekordem. Czat odbywa się przez połączenie z aplikacją MS Teams.
Aby czat był widoczny, należy wejść w „Centrum administracyjne rozwiązania Customer Service” przez Power Apps. W "Mapie Witryny" znajdującej się po lewej stronie należy kliknąć w opcję „Współpraca”. Następnym krokiem jest kliknięcie w „Zarządzaj” w opcji „Osadzony czat z użyciem aplikacji Teams” i zaznaczyć opcje, jak na poniższej grafice.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/64ca336a9e48d081db80e890_scr_1.png)
W celu przetestowania działania funkcji należy wykonać kolejne kroki:
- Klikamy w jedną z encji „Kontakty” - „Konta” lub „Potencjalni Klienci” i wybieramy pojedynczy rekord. W tym został wybrany wiersz z tabeli „Potencjalni Klienci”.
- W prawym górnym rogu znajduje się ikona oznaczająca integrację czatu MS Teams z Dynamics 365. Klikając w nią, będziemy mogli rozpocząć czas z dowolnym użytkownikiem lub grupą oznaczająca integrację czatu MS Teams z Dynamics 365. Klikając w nią, będziemy mogli rozpocząć czat z dowolnym użytkownikiem lub grupą
![](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/64ca33f9783bbf5d5b6aa7f8_scr_2.png)
Utworzona wiadomość jest też widoczna w aplikacji MS Teams.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/64ca340bbeb91d2f533cebc2_scr_3.png)