Dynamics 365 for Marketing to rozwiązanie przeznaczone do automatyzacji działań marketingowych, które może pomóc firmom zmienić więcej perspektyw biznesowych na rzeczywiste relacje. Od momentu wprowadzenia na rynek w kwietniu 2018, Dynamics 365 for Marketing jest coraz częściej wykorzystywany przez organizacje, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów gotowych na sprzedaż, marketing, podejmowanie przemyślanych decyzji i rozwój przy pomocy tej elastycznej platformy. Aplikacja wykracza poza podstawy e-mail marketingu, aby zapewnić ważne informacje oraz generować większą liczbę leadów. Graficzne narzędzia do tworzenia treści i projektowania sprawiają, że atrakcyjne wizualnie widomości email, strony docelowe i „podróż klienta” jest łatwa do zaprojektowania i w efekcie implementacji w kanałach komunikacji firmy.
Klienci coraz częściej starają się dostosować aplikację do różnych ról i osób w ich organizacjach. Chcą, aby doświadczenia użytkowników były pozytywne, a cele biznesowe osiągane dzięki zintegrowanym ścieżkom przepływu podróży klienta. Wymaga to obsługi scentralizowanej implementacji zaawansowanych użytkowników, umożliwiając marketerom dostosowanie kampanii do najlepszych wyników. Wymaga to również zintegrowanej inteligencji dla biznesu umożliwiającej podjęcie działań na każdym kroku, aby usprawnić podejmowanie decyzji i określić najlepszą przyszłą ścieżkę.
April Release 2019 proponuje nowe inteligentne scenariusze i rozszerzone możliwości, dzięki którym klienci i partnerzy mogą dostosować aplikację do swoich sprecyzowanych potrzeb. Aplikacja dodaje również funkcje social marketingu, wykraczającą poza istniejące interpretacje i analizy społeczne.
Oto kluczowe obszary, które zostały uwzględnione w April Release 2019:
• Actionable Intelligence umożliwia budowanie zoptymalizowanych segmentów docelowych, tworzenie atrakcyjnych treści w celu lepszego zrozumienia contentu i organizowanie skutecznych strategii komunikacji. Wykorzystuje bogate zestawy danych dostępne w aplikacji marketingowej, aby pomóc marketerom zmaksymalizować wpływ ich kampanii.
• Spersonalizowany marketing obejmuje strony docelowe, które mogą dostarczać treści dostosowane do potrzeb konkretnych użytkowników. Daje możliwość zaprojektowania innowacyjnych doświadczeń marketingowych, które łączą mieszany charakter, aby pomóc w zaangażowaniu potencjalnych klientów. Marketerzy mogą osiągnąć swoje cele na kanałach społecznościowych, publikując treści bezpośrednio w aplikacji.
• Łatwy onboarding, dzięki któremu rejestracja próbna może być teraz przeprowadzona w kilku krokach i wykonana w szybkim czasie. Nowi użytkownicy mogą zacząć od intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego i odkrywać wartości dzięki zadaniom z przewodnikiem dla typowych scenariuszy marketingowych. Działania te idą w parze z ogólną poprawą użyteczności dla lepszego doświadczenia.
• Integracja i rozszerzenia rozwiązań. Rozszerzenia platform pomagają klientom i partnerom w zaspokajaniu specyficznych potrzeb, dostarczaniu gotowych projektów i wspieraniu scenariuszy pionowych. Nowe interfejsy API umożliwiają łączenie podróży z procesami biznesowymi oraz programowe tworzenie segmentów docelowych. Można użyć własnego systemu zarządzania treścią, aby przesyłać informacje bezpośrednio za pomocą formularzy, a także skonfigurować strony eventowe lub landing pages. Integracja kanałów social media jest dodatkowo wzmocniona, tak aby obejmowała możliwości umieszczania postów społecznościowych. Użytkownicy sprzedaży mogą teraz wpływać na marketing za pomocą kilku kliknięć.
• Podstawowe inwestycje w dalszym ciągu zapewniają lepszą użyteczność, wydajność, skalowalność i przepustowość do realizacji kampanii i e-mail marketingu. Interfejs segmentacji został ulepszony i zoptymalizowany pod kątem często używanych scenariuszy marketingowych. Poprawa użyteczności informacji zapewnia pełną widoczność wszystkich elementów kampanii, interakcji formularzy, wiadomości e-mail i innych.