Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej sprzedaży, np. do zmiany strategii. Kontekstowe informacje wyszukiwane przez Copilota mogą być niezwykle przydatne.
Wyobraźmy sobie scenariusz. Mamy Klienta, prowadzimy z nim rozmowy, negocjacje. Sprzedajemy. Zapominamy o Kliencie, bo przecież temat dowieziony. Tymczasem media donoszą: Klient notuje ogromny wzrost na giełdzie, ma wielkie pieniądze na inwestycje, jest potencjał na dosprzedaż. Założenie, że nasi handlowcy odrabiają prasówkę w Forbesie czy The Economist jest optymistyczne, ale często mija się z rzeczywistością.
I tu właśnie z pomocą przychodzi funkcja Sales Copilota: zewnętrznych, kontekstowych informacji o naszych Klientach. Możemy wygenerować sobie podsumowania dotyczące strategicznych Kontrahentów uzyskując informacje o tym, jak radzą sobie na giełdzie, jakie zmiany w ich strukturach zaszły ostatnio czy po prostu mają jakieś problemy bądź spektakularne sukcesy, opisywane przez media na świecie.
Informacja jest wszystkim i to ona decyduje w znacznej mierze o naszej sprzedażowej strategii. Copilot dostarcza najświeższych, biznesowo wyselekcjonowanych danych. To kolejny, ważny krok w byciu inteligentnym asystentem każdego sprzedawcy czy managera sprzedaży.