Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla firmy.
Kluczową strategią dla każdej organizacji, która chce nawiązać kontakt ze swoimi klientami jest zbieranie informacji zwrotnych od klientów.
Przechwytywanie informacji zwrotnych od klientów może mieć ogromny wpływ w połączeniu z działaniami marketingowymi. Na przykład, umieszczając ankietę w e-mailu marketingowym, można uchwycić więcej szczegółów dotyczących klientów, takich jak zainteresowania produktami.
Na podstawie odpowiedzi klientów i posiadanych informacji demograficznych można stworzyć ukierunkowane segmenty klientów, do których następnie będziemy kierować swoje kampanie.
Po stworzeniu ankiety, mamy możliwość wysyłki jej za pomocą procesu pozyskiwania klienta w aplikacji Dynamics 365 Marketing. Wystarczy umieścić link do ankiety w wiadomości e-mail. Następnie tworząc już pozyskiwanie klienta, możemy warunkować jego przebieg w zależności od udzielonych odpowiedzi przez respondentów.
Wysyłać ankiety, możemy również skorzystać z samych rozwiązań dostarczanych przez Customer Voice, jakimi są:
- wysyłka ankiety w wiadomości e-mail,
- utworzenie automatyzacji,
- osadzenie ankiety,
- użycie kodu QR,
- wysłania dostępu do ankiety za pomocą linku.
Po przesłaniu odpowiedzi na ankietę możemy przeanalizować odpowiedzi wykorzystując zgromadzone dane. W Customer Voice możemy skorzystać z metryk zadowolenia.
W celu bardziej szczegółowej analizy, możemy również w sekcji Raporty przeanalizować sobie każdą z odpowiedzi naszych respondentów, oraz zobaczyć średnią ocenę z każdego pytania.
Customer Voice ułatwia tworzenie ankiet i generowanie praktycznych wniosków na podstawie opinii klientów przy minimalnym czasie konfiguracji. Pomaga zgromadzić dane na temat tego, co klienci cenią i jak postrzegają produkty i usługi danej marki. Informacje zwrotne od klientów pomagają organizacjom w skutecznym prowadzeniu biznesu.